افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » وفایی پور به مدال طلای جام یاشاردوغو دست یافت

  • کد خبر : 226945
اسمارتک نیوز » وفایی پور به مدال طلای جام یاشاردوغو دست یافت

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام یاشاردوگو در آنتالیا ترکیه، هادی وفایی پور در وزن 86 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و محمدمهدی پالنگوار در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. . ابراهیم خواری در 57، علی خرمدل در 65 و حسین […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام یاشاردوگو در آنتالیا ترکیه، هادی وفایی پور در وزن 86 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و محمدمهدی پالنگوار در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. . ابراهیم خواری در 57، علی خرمدل در 65 و حسین ابوزری در 74 کیلوگرم از نیت از دور رقابت ها کنار رفتند.

در وزن 57 کیلوگرم ابراهیم جواری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر 2 و ضربه فنی مقابل بکزات آلمازبک اولو از قرقیزستان و به لطف حضور حریف خود در دیدار فینال مغلوب شد. به براکت بازنده رفت، براکت شکست خورد و حذف شد.

در وزن 65 کیلوگرم علی خرمدل در دور اول قهرمان شد و در دور دوم 6 بر 3 احمد دومان از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم مقابل عدلان اسکراف از قزاقستان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این مبارز از دور مسابقات کنار رفت.

محمدمهدی پلنگور دیگر نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل الوکبک ژولدوشبکوف از قرقیزستان با نتیجه 11 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریف خود در دیدار فینال به میدان رفت. به گروه بازنده ها در این گروه رقیب آذربایجان را با نتیجه 5 بر صفر شکست دادند و راهی دیدار رده بندی شدند. پلنگوار در این دیدار با نتیجه 7 بر 6 مقابل عدلان اسکراف از قزاقستان به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 74 کیلوگرم حسین ابوذری در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 مغلوب واسیلی دیاکون از مولداوی شد و با توجه به شکست حریف خود در مراحل بعدی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست عیسی گالیف از قزاقستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد یودای تاکاهاشی ژاپنی را با نتیجه 11 بر 4 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وفایی پور در این مرحله 11 بر 1 آسوم شولیدزه از گرجستان را شکست داد و به فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مقابل جردن بت بیامباسورن از مغولستان به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.