افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » وظیفه وزارت ورزش فقط نظارت است نه مدیریت باشگاه

  • کد خبر : 231683
اسمارتک نیوز » وظیفه وزارت ورزش فقط نظارت است نه مدیریت باشگاه

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سید محمد شروین اسبقیان در حاشیه مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری اظهار داشت: به لطف خدا انتخابات سوارکاری پس از 33 ماه برگزار شد و وزارت ورزش همواره به نظرات مجامع فدراسیون احترام می گذارد و مجمع سوارکاری نیز چهار سال به […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سید محمد شروین اسبقیان در حاشیه مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری اظهار داشت: به لطف خدا انتخابات سوارکاری پس از 33 ماه برگزار شد و وزارت ورزش همواره به نظرات مجامع فدراسیون احترام می گذارد و مجمع سوارکاری نیز چهار سال به کاظمیان اعتماد داشت و امیدواریم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شرایط سوارکاری در کشور بهبود یابد. .

وی درباره برخی ایرادات مربوط به انتخاب اعضای هیات مدیره گفت: اعضای هیات مدیره از مدت ها قبل معرفی شدند و رئیس فدراسیون پیشنهاد داد که هیات رئیسه در مجمع عمومی سال آینده انتخاب شود. .

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در هیچ یک از فدراسیون های ورزشی از نامزد خاصی حمایت نمی کنیم، گفت: نظارت بر عملکرد و مدیریت برگزاری سالم انتخابات فدراسیون ها در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

اسبقیان افزود: وزارت ورزش نظر خاصی در مورد کاندیداهای سوارکاری نداشت زیرا همگی قصد کمک به ورزش را دارند.

وی در خصوص برنامه های وزارت ورزش و جوانان برای مبارزه با فساد در حوزه اسب سواری گفت: وزیر ورزش و جوانان مدیر مبارزه با فساد است و اجازه نمی دهیم در فدراسیون های ورزشی خلاف شرع اتفاق بیفتد. مقررات و استانداردها

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در پایان امسال گفت: آنچه از سوی سخنگوی دولت پیشنهاد می شود قطعا مورد توجه قرار می گیرد و. سازمان خصوصی سازی بهتری در حال واگذاری این دو باشگاه است. اما تاکید می کنیم که وظیفه وزارت ورزش و جوانان مدیریت تیم ها و باشگاه ها نیست و تنها نظارت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.