افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » وضعیت مبهم 4 لژیونر فوتسال برای حضور در جام ملت ها

  • کد خبر : 187218
اسمارتک نیوز » وضعیت مبهم 4 لژیونر فوتسال برای حضور در جام ملت ها

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های فوتسال 2024 آسیا و مسابقات مقدماتی جام جهانی که فروردین ماه در تایلند برگزار می شود، شرکت می کند اما وضعیت 4 لژیونر شاغل در اسپانیا به ویژه مسلمان اولاداقباد سالار. آقاپور، سعید احمد عباسی و حسین طیبی برای حضور […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های فوتسال 2024 آسیا و مسابقات مقدماتی جام جهانی که فروردین ماه در تایلند برگزار می شود، شرکت می کند اما وضعیت 4 لژیونر شاغل در اسپانیا به ویژه مسلمان اولاداقباد سالار. آقاپور، سعید احمد عباسی و حسین طیبی برای حضور در جام ملت ها مصمم نیستند و در هاله ای از بلاتکلیفی به سر می برند.

فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال اسپانیا است و در این زمینه با فدراسیون اسپانیا مکاتبه کرده است، اما متاسفانه ظاهرا فدراسیون اسپانیا نامه ای را از سوی فدراسیون ایران به باشگاه های پالما و والدپیناس و باز هم فدراسیون فوتبال ایران ارسال نکرده است. مستقیم تماس گرفت باشگاه های اسپانیایی برای حضور چهار لژیونر فوتسال ایران در جام ملت های آسیا شرکت کرد.

عدم مخالفت باشگاه های اسپانیایی به این دلیل است که بازی های آسیایی 2024 و مقدماتی جام جهانی در فیفادی لحاظ نشده است و همانطور که سرمربی پالما باشگاه اعلام کرده برای حضور در لیگ و اروپا به این بازیکنان نیاز دارند. جام باشگاه ها. .

شنیده ها حاکی از آن است که در صورتی که تیم ملی نتواند از لژیونرهای خود در بازی های آسیایی استفاده کند، مجوز جدایی این بازیکنان از سازمان جذب لغو می شود، زیرا مدت مرخصی سه ماهه این بازیکنان به پایان رسیده است و این مجوز یکی از شرایط است. صادر شده: که می توانند برای تیم ملی بازی کنند. این مشکل می تواند این خطر جدی را ایجاد کند که این بازیکنان انگیزه حضور در تیم ملی را از دست بدهند و آینده ورزشی آنها تحت تاثیر این مشکل قرار گیرد.

البته احسان اوصولی رئیس کمیسیون فوتسال به شدت به دنبال حضور این چهار لژیونر در لیگ ملی اسپانیا است و فدراسیون نیز در این مورد متقابلاً پاسخ داده است چرا که این چهار ملی پوش جزو بازیکنان اصلی تیم ملی هستند. البته حسین طیبی برای خروج و ورود به کشور مشکلی ندارد، تنها 3 ملی پوش شاغل در لیگ اسپانیا مسلمان اولاداقباد، سالار آقاپور، سعید احمد عباسی برای خروج از کشور مشکل دارند. اگر ایران به دنبال قهرمانی دیگر در آسیا و حضور قدرتمند در بازی های جهانی 2024 است، باید اینگونه باشد: لژیونرها در تیم ملی حضور خواهند داشت، زیرا ژاپنی ها مجوز حضور همه لژیونرهای خود در جام ملت ها را دریافت کرده اند.

این در حالی است که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فرصت زیادی برای اعلام اسامی نهایی بازیکنان خود ندارد و باید اسامی 25 بازیکنی که در مسابقات آسیایی حضور دارند در اسفندماه به طور رسمی به AFC اعلام کند. بازی ها.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.