افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » ورود 2 بازیکن دیگر به لیست سپاهان

  • کد خبر : 187466
اسمارتک نیوز » ورود 2 بازیکن دیگر به لیست سپاهان

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سپاهان در حال حاضر کمترین فعالیت را در بین مدعیان بازار نقل و انتقالات زمستانی دارد، این در حالی است که تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی هر کدام 2 بازیکن جدید جذب کرده اند و استقلالی ها با رافائل سیلوا به توافق رسیده اند اما خبری نیست. از فعالیت […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سپاهان در حال حاضر کمترین فعالیت را در بین مدعیان بازار نقل و انتقالات زمستانی دارد، این در حالی است که تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی هر کدام 2 بازیکن جدید جذب کرده اند و استقلالی ها با رافائل سیلوا به توافق رسیده اند اما خبری نیست. از فعالیت سپاهان ; در حالی که پیش از شروع تعطیلات زمستانی گمانه زنی های زیادی در مورد تغییرات در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی به گوش می رسید و گفته می شود ژوزه مورائیس لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مدیریت باشگاه سپاهان ارائه کرده است.

سپاهانی ها در نیم فصل با چالش پر کردن سقف بودجه خود مواجه شدند و همین موضوع باعث شد ژوزه مورائیس به بازیکنان مازاد تیمش روی بیاورد. از این رو هادی محمدی، سیاوش یزدانی، کاوه رضایی، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر در لیست مازاد طلایی پوشان اصفهانی قرار گرفتند اما با وجود اینکه پهلوان و آل کثیر از سپاهانی جدا شده اند، هنوز خبری از جدایی آنها نیست. از 3 بازیکن دیگر و گفته می شود کاوه به سمت رضایی می رود در جمع بازیکنان سپاهان باقی می ماند و یک بازیکن از محمدی و یزدانی جدا می شود.

مورایس در بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران به دنبال جذب 2 بازیکن است. علی اصغر عربی و رحمان جعفری. نکته جالب اینکه هر دو بازیکن عضو شمس آذر قزوین هستند و طبق آخرین اخبار رایزنی های اولیه برای عضویت این 2 بازیکن در تیم اصفهانی در حال انجام است. با وجود اینکه سپاهانی ها فهرست پر ستاره ای دارند، خوزه مورایس همچنان به جذب بازیکن جدید امیدوار است و گفته می شود طلایی پوشان به دنبال خرید بازیکن خارجی هستند.

پیام نیاز با توجه به اینکه او به عنوان لژیونر به سپاهان بازگشت، یکی از بازیکنان خارجی پوچوس طلایی اصفهانی محسوب می شود و برایان دابو نیز دیگر بازیکن خارجی سپاهان است. گفتنی است سپاهانی برای جذب بازیکنان خارجی 4 جای خالی در ترکیب خود دارد اما گفته می شود در بازار زمستانی هدف مورایس تنها به خدمت گرفتن یک بازیکن خارجی است و از این حیث گزینه مورد نظر خود را به مدیران باشگاه اصفهانی ارائه کرده است. . . و مدیران باشگاه سپاهان در حال مذاکره برای جذب گزینه مورد نظر موریس است.

علی جاسم، ستاره 20 ساله عراقی فوتبال، عضو تیم الکهربا است که با قراردادی قرضی در تیم نیروی هوایی حضور دارد. وی که این روزها به همراه تیم عراق در جام ملت های آسیا 2023 حضور دارد، در 3 بازی تیمش در این مسابقات 3 بار توانسته به عنوان گلزن بدرخشد و بهترین پاسور جام ملت های آسیا محسوب می شود. جالب اینجاست که جاسم در کنار تیم نیروی هوایی عراق تجربه بازی با سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری این رقابت ها را دارد.

جاسم تجربه دو گل زدن به سپاهان را در کارنامه خود دارد و همچنین موفق شد در دیدارهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولمالک ازبکستان و الاتحاد عربستان گلزنی کند. پدیده عراقی با باشگاه الکهربا قرارداد دارد و به صورت قرضی در تیم هوانیروز حضور دارد، اما با وجود این، مدیران باشگاه سپاهان در حال رایزنی برای دریافت رضایتنامه او هستند و پس از پایان جام ملت های آسیا، قرارداد امضا می کنند. قرارداد رسمی با این تیم برای امضای پدیده 20 ساله.

پدیده عراقی با توجه به درخشش خیره کننده اش در جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا پیشنهادهای متعددی از کشورهای مختلف دریافت کرده است و باید دید سپاهانی ها می توانند این پدیده عراقی را برای حضور در فوتبال ایران وسوسه کنند یا بعد از بازی های آسیایی. جام ملت ها. به پایان می رسد. علی جاسم مسیر دیگری را طی می کند و پروژه جذب موریس ستاره عراقی که او را دوست دارد با شکست مواجه می شود. این در حالی است که شنیده می شود پرسپولیس برای جذب پدیده عراقی تلاش می کند و با توجه به پر بودن سهمیه بازیکنان خارجی، شانس کمتری برای جذب علی جاسم دارد.

سرصفحه پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.