افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان از فعالیت های ورزشی محروم شد

  • کد خبر : 184738
اسمارتک نیوز » ورزشکار لیگ دسته اول فوتبال آزادگان از فعالیت های ورزشی محروم شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در تاریخ 1301/12/13 تیم کنترل دوپینگ ایران نادو در جریان مسابقات جام آزادگان لیگ دسته اول فوتبال کشور در تهران از این فوتبالیست نمونه برداری کرده بود. آزمایشگاه کنترل دوپینگ قبیله ای مورد تایید WADA، وجود ماده ممنوعه «نوراندروسترون» (متابولیت ناندرولون) از دسته مواد ممنوعه گروه S1 (استروئیدهای آنابولیک) […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در تاریخ 1301/12/13 تیم کنترل دوپینگ ایران نادو در جریان مسابقات جام آزادگان لیگ دسته اول فوتبال کشور در تهران از این فوتبالیست نمونه برداری کرده بود. آزمایشگاه کنترل دوپینگ قبیله ای مورد تایید WADA، وجود ماده ممنوعه «نوراندروسترون» (متابولیت ناندرولون) از دسته مواد ممنوعه گروه S1 (استروئیدهای آنابولیک) را در نمونه ادرار ورزشکار «محمدحسین حیدری» شناسایی و گزارش داد. اخطاریه تخلف از طریق ایمیل به ورزشکار، فیفا، وادا و فدراسیون ملی ارسال شد. ورزشکار می خواست در جلسه استماع شرکت کند و اعضای شورای انتخاباتی ایران نادو، همانطور که پرونده را بررسی کردند، با در نظر گرفتن موارد زیر مدارک، اسناد و شواهد مربوطه را با در نظر گرفتن اصل مسئولیت مطلق که ورزشکار را مسئول تخلفات می‌داند، در نظر بگیرید، اگرچه اصل تخلف را تعیین کرده‌اند، دلایل ذکر شده و در نظر نگرفته‌اند که مستندات ارائه شده برای کاهش مدت محرومیت کافی بود، بر اساس ماده 1-2-10 قوانین ملی مبارزه با دوپینگ در ایران، یک دوره تعلیق 4 ساله به ورزشکار دیکته شد.

رای صادره در شورای بدوی با درخواست این ورزشکار در شورای تجدیدنظر مجددا مورد بررسی قرار گرفت. اعضای شورای استیناف تصمیم اولیه را تایید کردند.

لذا نامبرده از تاریخ 25/02/1402 لغایت 24/02/1406 از هرگونه فعالیت ورزشی محروم خواهد بود. طبق بند 1-12-10 ورزشکار موظف است هزینه های تست ضد دوپینگ اعم از هزینه های نمونه برداری و آنالیز آزمایشگاهی را ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ رای مطابق با مبلغ مورد نظر جبران نماید. مشمول. در متن حکم صادر شده است.

طبق بند (10 تا 14) مجموعه قوانین ایران، ورزشکار از شرکت در کلیه مسابقات داخلی و خارجی و فعالیت های رسمی ورزشی در کلیه رشته های ورزشی ممنوع است. در طول دوره تعلیق 4 ساله، باید مفاد بندهای 10 تا 14 قوانین ملی را رعایت کنید. مبارزه با دوپینگ ایران خواهد بود. مدت محرومیت 4 ساله این ورزشکار قطعی است و بر اساس بند 14-3 مقررات کشوری در فهرست افراد ممنوعه قابل دسترسی در سایت ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران منتشر شده و همچنین از طریق این سایت به اطلاع عموم می رسد. فشار. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.