افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » واکنش هاشمیان به مذاکره با فولاد؛ دوست دارم در فوتبال ایران کار کنم

  • کد خبر : 65705
اسمارتک نیوز » واکنش هاشمیان به مذاکره با فولاد؛ دوست دارم در فوتبال ایران کار کنم

به گزارش اسمارتک نیوز، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به خبر مذاکره با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان واکنش نشان داد. به دنبال شکست سنگین فولاد خوزستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی، باشگاه فولاد با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از پایان همکاری با علیرضا منصوریان سرمربی این تیم خبر […]

به گزارش اسمارتک نیوز، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به خبر مذاکره با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به دنبال شکست سنگین فولاد خوزستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی، باشگاه فولاد با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از پایان همکاری با علیرضا منصوریان سرمربی این تیم خبر داد. به دنبال جدایی منصوربان از جمع خوزستانی‌ها مدیران این باشگاه مذاکرات خود را برای جانشین منصوریان با گزینه‌های مدنظر آغاز کردند.

محمد ربیعی، حسین فکری، افشین قطبی، دراگان اسکوچیچ، محرم نویدکیا و علی دایی گزینه‌های مدیران فولاد برای هدایت این تیم در لیگ بیست و سوم بودند و حالا از وحید هاشمیان به عنوان جدیدترین گزینه مدیران خوزستانی نام‌برده می‌شود.

در این خصوص، وحید هاشمیان در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: چیزی را تایید یا تکذیب نمی‌کنم. اطلاع رسانی در خصوص انتخاب سرمربی و حتی مذاکره با آن بر عهده باشگاه‌هاست و من اجازه ندارم در این خصوص صحبتی کنم. بهتر است باشگاه فولاد در این خصوص اظهار نظر کند و برای رسانه‌ها و هواداران فوتبال، کار اطلاع رسانی را انجام دهد.

وی در مورد اینکه آیا دوست دارد در فوتبال ایران مربیگری کند؟ گفت : آرزوی هر مربی است که بتواند در کشور خودش کار کند و من نیز از این موضوع مستثنی نیستم. تجربه حضور در نیمکت تیم ملی را دارم و به خوبی می‌دانم کار در کشور خودم چه لذتی دارد. تمام دوره‌های مربیگری را در اروپا گذرانده‌ام و در این سالیان در تلاش بودم تا علم خود را در فوتبال به‌روز کنم. قطعا دوست دارم به فوتبال کشورم کمک کنم و در از این موضوع کاملا استقبال می‌کنم اما معتقد هستم اتفاق درست در زمان مناسب خود رخ خواهد داد و قطعا من نیز در آینده فعالیت خود را در فوتبال ایران آغاز خواهم کرد اما زمان آن کی خواهد بود خدا می‌داند و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=65705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.