افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » هفته دیدنی و پر گل در لیگ برتر

  • کد خبر : 214239
اسمارتک نیوز » هفته دیدنی و پر گل در لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، هفته هفدهم لیگ اصلی فوتبال را می توان یکی از جذاب ترین هفته های لیگ 23 دانست چرا که در دیدارهای این هفته نتایجی رقم خورد که کمتر کسی انتظارش را داشت. البته این هفته به دلیل بازی برگشت سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال، هفت بازی برگزار […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، هفته هفدهم لیگ اصلی فوتبال را می توان یکی از جذاب ترین هفته های لیگ 23 دانست چرا که در دیدارهای این هفته نتایجی رقم خورد که کمتر کسی انتظارش را داشت. البته این هفته به دلیل بازی برگشت سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال، هفت بازی برگزار شد و دربی اصفهان به تعویق افتاد، اما سایر بازی ها آنقدر غافلگیرکننده بود که یک بازی انجام نشده توجه زیادی را جلب نکرد. . نکته جالب این است که در بازی های انجام شده که در آن 5 بازی با پیروزی به پایان رسیده و دو بازی با تساوی به پایان رسیده است، 21 گل از خط دروازه عبور کرده است که 15 گل بیشتر از گل های زده شده در روز شانزدهم است که میانگین تعداد گل ها از سه گل را تشکیل می دهد. . گل در هر بازی گل هایی که هفته فوتبال ایران را درخشان کرد و تیم هایی که در شرایط حساس قرار گرفتند آرامش را در حضور یکدیگر تجربه کردند.
پیکان با دقت پیروز شد.
یکی از دو تساوی با نتیجه 2-2 در دیدار گل گهر و پیکان رخ داد. نتیجه ای که باعث شد سیرجانی ها پنجمین بازی خود را بدون باخت زندگی کنند. در آن سوی میدان اگرچه در این دیدار دو بار از پشت به میدان آمدند و در آخرین لحظات از شکست فرار کردند، اما نتوانستند پیروز شوند، بنابراین تنها بردشان در هفته هفتم مقابل استقلال خوزستان و با سرمربیگری رضا عنایتی بود. مربی، آنها یک پیروزی را از دست دادند.
بازگشت استقلال خوزستان
با خارجی ها
یکی از نتایج غیرمنتظره این هفته پیروزی 3 بر 2 استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم بود. دومین پیروزی شاگردان سیروس پورموسوی در حالی به دست آمد که اراکی ها هفته گذشته موفق شدند پرسپولیس را شکست دهند و در این دیدار با گل های مهدی لیموچی دو بر صفر از میزبان خود پیش افتادند اما آبی های اهوازی گل اول را توسط جواد آقایی پور به ثمر رساندند. . درخشش ستارگان و تازه واردان خارجی مانند ساویو روبرتو هافبک 27 ساله برزیلی و آسو رستم مهاجم عراقی که پس از یک پاس گل این بار خودش در نقش گلزن ظاهر شد، به این پیروزی دست یافت. خریدهای جدید آنها به استقلال خوزستان کمک کرده اند و این تیم می تواند با صعود دو پله ای به بقای خود امیدوار باشد.
تاثیر محرم بر نیمکت مس
حضور محرم نویدکیا در دومین دیدار با مربیگری مس رفسنجان تاثیر خود را نشان داد و این تیم توانست با نتیجه 3 بر صفر نساجی را در قائم شهر شکست دهد و با سرمربی جدید خود به اولین پیروزی دست یابد. بردی که باعث شد نارنجی پوشان پس از هفت بازی به سه امتیاز برسند و امیدوار باشند در نیم فصل دوم نیز به کار خود ادامه دهند. در آن سوی میدان با این شکست نساجی با لوکاس آلکاراز به پایان کار خود رسید و همین امر باعث شد سرمربی اسپانیایی پس از چهار شکست، دو تساوی و یک پیروزی نساجی را ترک کند و از جام حذفی حذف شود. . و جای خود را در سایلنت گرفت. حال باید دید سرمربی مس رفسنجان با بازگشت به قائم شهر می تواند در نیم فصل اول تیم خسته را از قعر جدول نجات دهد یا خیر.
اولین پیروزی عثمر
کمتر کسی فکر می کرد که پرسپولیس بتواند تراکتورسازی را با سرمربیگری اسمار ویرا شکست دهد، اما این اتفاق افتاد و قرمزهای پایتخت بازی خوبی به نمایش گذاشتند و رقیب تبریزی خود را دو بر صفر شکست دادند. و در حالی که عیسی آل کثیر در بازگشت به جمع قرمزها پای خود را برای گلزنی باز کرد و شروع خوبی در نیم فصل دوم داشت. مهدی ترابی در ادامه به طرز شگفت انگیزی از زاویه بسته گل دوم قرمزها را به ثمر رساند تا در نهایت اسمار اولین پیروزی خود را روی نیمکت پرسپولیس کسب کند. در آن سوی میدان نیز شاگردان پاکو خامس کاری نکردند که این مربی اسپانیایی در ادامه ناکامی مقابل تیم های مدعی لیگ باز بماند.
شاگردان شجاعی برنده شدند
مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی از جمله مربیانی است که به تازگی به کادرفنی لیگ برتر پیوسته و هدایت هواداران را بر عهده دارد. او که از ابتدای نیم فصل توانسته جواز نیمکت نشینی این تیم را پیدا کند، این هفته توانست تیمش را با نتیجه 2 بر یک مقابل شمس آذر به پیروزی برساند تا به پیروزی ارزشمندی دست یابد. . . در آن سوی میدان شاگردان سعید زهی که در نیم فصل اول خوش درخشیدند، دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم را بدون برد سپری کرده اند، بنابراین خروج چند ستاره از این تیم تاثیر منفی آنها را نشان خواهد داد. .
آل نام سرمربی شد فولاد برد
فولاد پس از پایان همکاری با خوان ایگناسیو مارتینز به دنبال توافق با یحیی گل محمدی بود که موفق نشد. بعدها نام محمد ربیعی برای هدایت این تیم مطرح شد اما این مربی نیز ذوب آهن باقی ماند و در ادامه با وجود اینکه از سید مهدی رحمتی به عنوان گزینه جدی سرمربیگری فولاد نام برده می شد، این اتفاق رخ نداد تا اینکه احمد النعمه به میدان رفت. مقابل گل گهر به عنوان مربی موقت هدایت شهرپوشان اهواز را برعهده داشت و به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد. او پس از انتخاب رسمی خود توانست فولاد را با نتیجه دو بر صفر مقابل صنعت نفت در آبادان به پیروزی برساند تا آرامش تا حدودی به اردوی فولاد برگردد. اما در آن سوی میدان وضعیت نفتی بحرانی است و با اینکه زمان کمی از حضور سهراب بختیاری زاده می گذرد، هواداران نفت به نتایجی که او کسب کرده معترض هستند و باید دید سرنوشت این تیم چه خواهد شد. در آینده.
رژه استقلال در انزلی
قابل پیش بینی بود که استقلال در بندر انزلی دچار مشکل شود. آبی پوشان پایتخت اگرچه در صدر جدول قرار دارند اما باید به مصاف تیمی می رفتند که یکی از بهترین های لیگ امسال است. شاگردان مهدی تارتار که در بهترین فرم خود به سر می برند، بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دادند و از میهمان خود پیش افتادند اما جلال الدین مشاریپوف، خرید جدید آبی ها در اولین بازی که در آن قرار گرفت تاثیر خود را نشان داد. ترکیب استقلال گل زد تا ثابت کند خرید متفاوتی است. البته استقلال مقابل ملوان به تساوی یک بر یک دست یافت اما با وجود پیروزی در تمام بازی های خانگی خود، در خارج از خانه ناکام ماند و برای پنجمین بار متوالی از برد خارج از خانه محروم شد.

روزهای شلوغ نقل و انتقالات پرسپولیس

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر در حالی امشب به پایان می رسد که در روزهای اخیر اخبار مختلفی از باشگاه پرسپولیس در این زمینه منتشر شده است. یکی از بازیکنان جدیدی که قرمزها به خدمت گرفتند، محمد خدابنده لو بود. پس از مذاکراتی که مدیران پرسپولیس با مدیران مس رفسنجان انجام دادند، دو طرف به توافق رسیدند در ازای دریافت 10 میلیارد تومبا، رضایت نامه خود را برای پیوستن به پرسپولیس صادر کنند. روز شنبه این مبلغ به حساب مس واریز شد تا باشگاه رضایت نامه خدابندلو را صادر کند. به گزارش ایسنا، از این مبلغ 8 میلیارد تومان را خدابندلو و 2 میلیارد تومان را باشگاه پرسپولیس اختصاص داده است. این بازیکن همچنین قراردادی دو ساله و نیم با باشگاه پرسپولیس امضا کرد و از روز گذشته در تمرین پارسی ها شرکت کرد. همینطور فدراسیون فوتبال کویت و باشگاه الجهرا برای عبدالکریم حسن CTI صادر کردند تا پرسپولیس دیگر برای استفاده از این بازیکن سرشناس قطری مشکلی نداشته باشد. این در حالی است که شهاب زاهدی که از لیگ ژاپن پیشنهاد دارد می خواهد از پرسپولیس جدا شود اما هنوز رضایت نامه اش را نداده است. زاهدی طی برخی رفتارهای غیرحرفه ای تصمیم گرفت قهر کند و در تمرین پرسپولیس حاضر نشود تا رضایت نامه جدایی اش صادر شود. حال باید دید او و نبیل بهویی از قرمزها جدا می شوند یا خیر. این در شرایطی است که محمدجواد محمدی، مهاجم ذوب آهن با انتشار استوری در اینستاگرام به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده و باید دید پرسپولیس با او قرارداد می بندد یا با جذب بازیکن دیگری که می تواند نقل و انتقالات زمستانی انجام دهد. رضا شکاری باشد. به پایان می رسد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.