افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

اسمارتک نیوز » هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس 1-0 هواداران

  • کد خبر : 148232
اسمارتک نیوز » هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس 1-0 هواداران

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، هواداران فصل گذشته موفق شدند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهند و حالا قرمزها به دنبال انتقام هستند. پرسپولیس در بازی های گذشته خود عملکرد قابل قبولی نداشته و انتقادات به یحیی گل محمدی و سبک کار او به اوج رسیده است. این در حالی است که نام […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، هواداران فصل گذشته موفق شدند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهند و حالا قرمزها به دنبال انتقام هستند. پرسپولیس در بازی های گذشته خود عملکرد قابل قبولی نداشته و انتقادات به یحیی گل محمدی و سبک کار او به اوج رسیده است. این در حالی است که نام برانکو در حاشیه هدایت پرسپولیس به گوش می رسد و این شایعات واکنش یحیی را نیز به دنبال داشت. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تاکید کرد که برونکو معلم اوست و در صورت نیاز تیم را به برونکو واگذار خواهد کرد.

دقیقه 8/ تیرک گل هواداران به لرزه افتاد; نبیل باهویی با کنترل خوب توپ، پای راست خود را به سمت دروازه هواداران فرستاد اما باهویی بدشانس بود و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 21 / گل پرسپولیس; با اشتباه مدافعان توپ به مهدی ترابی رسید. پاس ترابی توسط صائب محبی قطع شد و این بازیکن به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه 45/ شوت چالشی و دیدنی میلاد سرلک به فاصله کمی از دروازه هواداران دور شد.

دقیقه 53/ ضد حمله برق آسا برای پرسپولیس شکل گرفت اما پاس آخر محمد عمری بد بود و فرصت از دست رفت.

اطلاعات بازی

داوران: اشکان سهری، علی اکبر نوری، حامد تازه پور، شبیر بهروزی
بهترین گلزن پرسپولیس: صائب محبی (21 گل به خودی)
ترکیب پرسپولیس و هوادار
پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری، نبیل باهویی.

طرفدار: علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مهدی عبدی، محسن سفید چقایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، عبدالکریم اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.