افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » هافبک نابغه به رم بازگشت

  • کد خبر : 180336
اسمارتک نیوز » هافبک نابغه به رم بازگشت

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پس از استعفای ژوزه مورینیو، آ اس رم رسما جانشین او را معرفی کرد و دانیله ادروسی بازیکن سابق این تیم به عنوان سرمربی جدید جالوروسی انتخاب شد. قرارداد دروسی تا پایان ژوئن 2024 اعتبار دارد. دی روسی که 18 سال پیراهن رم را بر تن داشت، این بار […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پس از استعفای ژوزه مورینیو، آ اس رم رسما جانشین او را معرفی کرد و دانیله ادروسی بازیکن سابق این تیم به عنوان سرمربی جدید جالوروسی انتخاب شد. قرارداد دروسی تا پایان ژوئن 2024 اعتبار دارد.

دی روسی که 18 سال پیراهن رم را بر تن داشت، این بار به عنوان مربی به خانه بازخواهد گشت و طبق اعلام رم، در دیدار شنبه سری آ مقابل ورونا در ورزشگاه المپیکو، برای اولین بار روی نیمکت خواهد نشست. باشگاه.

سایت باشگاه رومی درباره این انتصاب نوشت: دانیله متولد رم و فارغ التحصیل آکادمی این باشگاه در سال 2000 در نوجوانی به آ اس رم پیوست و در سال 2001 اولین بازی خود را در تیم اصلی انجام داد و به سرعت خود را به عنوان یکی از معرفی شدگان معرفی کرد. یکی از بهترین هافبک های دنیا.

دی روسی 616 بازی برای رم انجام داد و 63 گل برای جالوروسی ها در تمامی رقابت ها به ثمر رساند و دومین بازیکن پربازیگر رم است. در سطح باشگاهی، آنها دو بار در سال های 2007 و 2008 قهرمان کوپا ایتالیا و همچنین یک سوپرکاپ در سال 2007 شدند.

او همچنین 117 بازی برای تیم ملی ایتالیا انجام داد و نماینده آتزوری در 8 رقابت مهم بین المللی بود. دی روسی در سال 2006 با ایتالیا قهرمان جام جهانی شد.

پس از بازنشستگی از فوتبال، دروسی که در دوران فوتبالش توسط هواداران رم به عنوان “هافبک نابغه و کاپیتان آینده” خوانده می شد، به کادر مربیگری تیم ملی ایتالیا پیوست و در 11 ژوئن 2021 در ورزشگاه ومبلی قهرمان اروپا شد. او فصل گذشته سرمربی تیم فوتبال اسپال سری آ بود.

دروسی پس از انتخاب به سرمربی جدید رم گفت: هیجان من از نشستن روی نیمکت رم غیر قابل وصف است. همه می دانند رم برای من چه معنایی دارد. ما چاره ای نداریم جز اینکه برای اهداف خود بجنگیم و برای رسیدن به آنها تلاش کنیم. اینها تنها اولویت هایی است که من و بازیکنان برای خود تعیین کرده ایم.

حال با توجه به انتخاب دروسی به عنوان سرمربی جدید رم، باید دید نظر او درباره سردار آزمون، مهاجم تیم کشورمان و سرنوشت او در المپیک چیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.