افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » نگاهی به مهمترین اقدامات قهرمانانه فوتبالیست ها در مواقع حساس

  • کد خبر : 138949
اسمارتک نیوز » نگاهی به مهمترین اقدامات قهرمانانه فوتبالیست ها در مواقع حساس

به گزارش اسمارتک نیوز، در دیدار پرسپولیس و نصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی رخ داد که رونالدو فوق ستاره پرتغالی نصر در مرکز قرار داشت. این اتفاق به سرعت دست به دست شد اما این صحنه ربطی به گل زیبا نداشت یا در مستطیل سبز درگیری رخ نداد. در لحظات ابتدایی این […]

به گزارش اسمارتک نیوز، در دیدار پرسپولیس و نصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی رخ داد که رونالدو فوق ستاره پرتغالی نصر در مرکز قرار داشت. این اتفاق به سرعت دست به دست شد اما این صحنه ربطی به گل زیبا نداشت یا در مستطیل سبز درگیری رخ نداد.

در لحظات ابتدایی این دیدار شاگردان نصر در محوطه جریمه پرسپولیس فرصت گلزنی داشتند که سروش رفیعی با لمس پای رونالدو توپ را مهار کرد. اقدامی که با ناکداون فوق ستاره پرتغالی همراه بود و داور سریعا نقطه پنالتی را نشان داد اما رونالدو به داور نزدیک شد و با اشاره دست به او نشان داد که اشتباه نکرده تا بار دیگر خود را فردی متفاوت نشان دهد. . در نمایشگاه جهانی فوتبال سکانسی فوتبالی که در دقایقی به تیتر یک رسانه نماینده در جهان تبدیل شد تا فوتبال دوستان این بار رونالدو را از زاویه دیگری قضاوت کنند. اینکه چرا رونالدو اینطور زمین خورد و بعد سریع اعلام کرد که هیچ اشتباهی با او صورت نگرفته از زوایای مختلف قابل بررسی است اما به هر حال اقدام او در این مسابقه بار دیگر زیبایی اخلاق و ورزش را به نمایش گذاشت. بازتاب های زیادی در محافل ورزشی و غیرورزشی داشت.

اگرچه این رفتارها در دنیای فوتبال نادر است، اما نمونه هایی از آن را به یاد داریم، به عنوان مثال در سال 2019 و در جریان بازی تیم های استون ویلا و لیدز در دقیقه 75 بازی، لیدز یک گل به ثمر رساند و یکی از استون ها. بازیکنان ویا در میانه زمین مصدوم شدند، درست زمانی که به نظر می رسید مردم محلی قصد دارند توپ را دفع کنند، بازیکن لیدز حمله غیرقابل پیش بینی و ناگهانی انجام داد و توسط ماتئوش کلیچ به گل رسید و پس از آن درگیری بین بازیکنان تیم آغاز شد. دو تیم و حتی داور از کارت قرمز او استفاده کردند. مارسلو بیلسا سپس به شاگردانش دستور داد تا به تیم حریف اجازه دهند بدون ایجاد مزاحمت از وسط زمین بازی را آغاز کنند تا به راحتی گل خورده را جبران کنند.
میروسلاو کلوزه، مهاجم سابق تیم فوتبال آلمان و بهترین گلزن تاریخ جام جهانی که در چهار جام جهانی کره-ژاپن 2002، آلمان 2006، آفریقای جنوبی 2010 و برزیل 2014 حضور داشت و در 24 بازی 16 گل به ثمر رساند، در سال 2012 اذعان کرد. که در بازی ناپولی و لاتزیو با دستش گل زد. لوکا بانتی، داور مسابقه، این گل را پذیرفته بود، اما با اعتراض بازیکنان متعجب و عصبانی ناپولی و البته اعتراف کلوزه به گلزنی با دست، این گل مردود اعلام شد.

در فوتبال ایران هم نمونه هایی از این موارد را داریم، مثلاً بازی فجر سپاسی و استیل آذین را به یاد بیاوریم که بازی در دقیقه 50 بعد از درگیری بازیکن مقاومت با مدافع استیل آذین دنبال می شد. ، امین متوسل زاده. در موقعیتی با دروازه خالی و ضربه ای به توپ زد تا جایزه جهانی بازی جوانمردانه 2010 را از آن خود کند.

اگرچه فوتبال ورزشی زیبا، جذاب، مهیج و گاهی پرتنش است، اما صحنه هایی را به ارمغان می آورد که هرگز فراموش نمی شوند. بدون شک زیبایی فوتبال فقط به همین چند مورد خلاصه نمی شود و اگر صفحات تاریخ را مرور کنید بیشتر این موارد را خواهید دید، موضوعی که باید علاوه بر آموزش به جوانان نیز به خوبی آموزش داده شود. مسائل روز و فنی فوتبال این رشته چون فوتبال حرفه ای ظاهر حرفه ای هم می خواهد. .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.