افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » نوشاد شناخت کافی از حریف خود نداشت

  • کد خبر : 190256
اسمارتک نیوز » نوشاد شناخت کافی از حریف خود نداشت

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جمیل لطف الله نسبی روز دوشنبه درباره عملکرد تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات ستارگان مدعی و مدعی قطر اظهار داشت: متاسفانه نوشاد عالمیان در اولین بازی مقابل بازیکنی از نیوزلند شکست خورد. اگرچه این بازیکن چندان شناخته شده نبود و دفاعی بازی می کرد و نوشاد نمی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جمیل لطف الله نسبی روز دوشنبه درباره عملکرد تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات ستارگان مدعی و مدعی قطر اظهار داشت: متاسفانه نوشاد عالمیان در اولین بازی مقابل بازیکنی از نیوزلند شکست خورد. اگرچه این بازیکن چندان شناخته شده نبود و دفاعی بازی می کرد و نوشاد نمی توانست با او بازی کند. شما باید با این نوع بازیکنان تمرین کنید تا سیستم آنها را بشناسید. نوشاد آشنایی لازم را نداشت، غافلگیر شد و شکست خورد.

وی افزود: نیما عالمیان در این مسابقات عملکرد خوبی داشت و در اولین بازی ساتین از هند را شکست داد. در بازی دوم مقابل بازیکن خوبی از ژاپن پیروز شد. تیم ملی ایران آنقدر خوب شده که می تواند رقابت تنگاتنگی با رقبای خود داشته باشد و دیگر ضعیف نیست. خوشبختانه بازیکنان ما اعتماد به نفس را ایجاد کرده اند و تنیس روی میز ایران را متحول کرده اند.

مربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: امیرحسین هدایی در دیدار مقابل حریف ژاپنی با وجود برتری در نهایت به دلیل عدم تمرکز نتیجه را از دست داد. نوشاد که در استارکانتندر عملکرد خوبی نداشت در مدعی بازی خوبی داشت و توانست 35 امتیاز کسب کند و دو پله در رنکینگ جهانی ارتقا یابد. شما از طریق رنکینگ نیز امکان کسب سهمیه المپیک را دارید و این موضوع برای ما بسیار مهم است تا با حضور در مسابقات رتبه شما را حفظ کنیم.

لطف الله نسبی خاطرنشان کرد: نیما و نوشاد عالمیان در بسیاری از مسابقات به ویژه مسابقات باشگاهی فرانسه شرکت می کنند و با بازیکنان خوبی رقابت می کنند اما شاید از نظر ثبات در تمرینات و تغذیه شرایط خوبی نداشته باشند. اگر شرایطی فراهم می شد که در ایران قراردادهای خوبی ببندد و مجبور به سفر به خارج از کشور نباشد برای تیم ملی بهتر است. چون می توانستیم برنامه ریزی بلندمدت داشته باشیم. اگر این اتفاق بیفتد، اتفاقات بهتری در انتظار تنیس روی میز ایران است.

مربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: همانطور که گفتم نوشاد از طریق رنکینگ شانس کسب سهمیه المپیک را دارد و می تواند در مسابقات آسیای میانه امتیاز لازم را کسب کند. ما همیشه در این منطقه صعود کرده‌ایم، اما کار سختی داشتیم، زیرا تیم قزاقستان عملکرد بسیار خوبی دارد و 8 اردوی عالی دارد و جوانان خوبی را پرورش داده است که می‌توانند برای ما مشکل ایجاد کنند. همچنین باید به فکر و برنامه ریزی برای تمهیدات لازم باشیم. در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی گفت: قرعه کشی مرحله تیمی مسابقات جهانی کره جنوبی انجام شد و با تیم های پرتغال، مصر، رومانی و تایلند همگروه شدیم. پرتغال قهرمان اروپاست و دو بازیکن چپ پا خوب دارد. اگر نوشاد دست چپش مشکل داشته باشد، برای ما سخت می شود. مصر دهمین تیم جهان و قهرمان آفریقاست و در تنیس روی میز جهان وضعیت خوبی دارد. رومانی تیمی با سابقه و با سابقه است. ما با سه تیم سخت همگروه هستیم و امیدوارم پسرها نتایج خوبی بگیرند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان هفتم بهمن ماه در شهر بوسان کره جنوبی برگزار می شود که تیم های بانوان و آقایان کشورمان به مصاف رقبای خود می روند.

تیم مردان ایران در گروه هشتم با پرتغال، مصر، رومانی و تایلند همگروه است و تیم بانوان در گروه دوم به مصاف ژاپن، برزیل، لوکزامبورگ و آفریقای جنوبی می رود.

نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، متین حیدری و محمد موسوی اعضای تیم مردان و ندا شهسواری، شیما صفایی، مهشید اشتری، فاطمه یاری و صبا سرجی اعضای تیم بانوان هستند.

8 تیم در این رقابت ها سهمیه تیمی المپیک پاریس را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.