افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » نمره قبولی ده روس در «امتحان»

  • کد خبر : 208567
اسمارتک نیوز » نمره قبولی ده روس در «امتحان»

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سردار آزمون پس از حضور در 14 بازی در فصل 2023-2024 سری آ و دو دیدار در جام حذفی ایتالیا، برای اولین بار مقابل فروزینونه در جمع یازدهم ابتدایی این هفته گرگ ها قرار گرفت. او در شبی که پائولو دیبالا نیمکت نشین شد، فرصت ویژه ای داشت تا […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سردار آزمون پس از حضور در 14 بازی در فصل 2023-2024 سری آ و دو دیدار در جام حذفی ایتالیا، برای اولین بار مقابل فروزینونه در جمع یازدهم ابتدایی این هفته گرگ ها قرار گرفت. او در شبی که پائولو دیبالا نیمکت نشین شد، فرصت ویژه ای داشت تا خود را مقابل دنیله دروسی نشان دهد.

او پس از بازگشت به ایتالیا فرصت کوتاهی برای بازی مقابل اینتر پیدا کرد و یکشنبه شب در ترکیب جالوروسی قرار گرفت. رم در روز 25 سری آ وارد زمین شد و در دقیقه 38 با شوت استثنایی هویسن از پشت محوطه به گل رسید و در دقیقه 71 برایان کریستنته با شوتی از راه دور سعی کرد گلزنی کند اما دروازه بان فروزینونه نتوانست. او موفق شد توپ را مهار کند.

ستاره ایرانی رم که پیش از این در جام حذفی یک پاس گل داده بود و تنها گل خود را برای جالوروسی ها مقابل لچه در هفته یازدهم سری آ ایتالیا به ثمر رسانده بود، مقابل فروزینونه گلزنی کرد و دو گل در این رقابت ها به ثمر رساند. آزمون پنج دقیقه بعد از گلزنی کارت زرد گرفت و در دقیقه 81 رم با پنالتی پاردس گل سوم را به ثمر رساند و در نهایت سه امتیازی شد تا با 41 امتیاز در رده ششم جدول سری آ قرار گیرد.
موجی از تمجید از ستاره ایرانی
از ابتدای بازی فشار زیادی از سوی هواداران فروزینونه روی بازیکنان رم وجود داشت که باعث واکنش جنجالی دین هویسن شد. جایی که مدافع رم پس از باز شدن دروازه رقیب شادی تحریک آمیزی داشت و همین مشکل خشم هواداران فروزینونه را چند برابر کرد. در نیمه دوم اما آزمون با اقدامی جالب کمی ناراحتی هواداران حریف را برطرف کرد.

او پس از به ثمر رساندن گل دوم رم از هواداران حریف به خاطر کاری که هویسن انجام داده بود عذرخواهی کرد. این اقدام ستاره ایرانی موجی از تمجیدها را در ایتالیا به پا کرد. یکی از هواداران رم نوشت: “این را با یک آزمایش مادام العمر تمدید کنید. برای خوشحالی هویسن عذرخواهی کردم. این یک حرکت نادر در این دنیا است.” یکی دیگر از هواداران نوشت: سردار مرد جزیره ای دیگر رفتارش مرا عوض کرد! یکی دیگر از هواداران گفت: من به آزون، بازیکن بزرگ و قهرمان شجاع احترام می گذارم. و یکی دیگر از هواداران رم گفت: اگر بخواهم پیراهن رم را سفارش بدهم، قطعا آزمون را انتخاب می کنم.
اثبات: احترام مهمترین چیز در فوتبال است
سردار پس از این دیدار در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «دازن» اظهار داشت: بازی سختی به خصوص نیمه اول بود. بین دو تیم کادر فنی تغییر تاکتیک داد و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. همچنین وظیفه من است و خوشحالم که به این پیروزی دست یافتم.» او همچنین درباره دلیل عذرخواهی خود از هواداران میزبان بعد از گلش توضیح داد: «از هواداران فروزینونه عذرخواهی کردم زیرا ژست دین هویسن هنگام جشن گرفتن گلش را دوست نداشتند. انگشت اشاره روی بینی به نشانه سکوت).

بازیکنان حریف هم این مشکل را به ما گزارش کردند و به همین دلیل خواستم از آنها عذرخواهی کنم. احترام مهمترین چیز در فوتبال است. همه ما همکار و دوست هستیم. کار در این زمینه سخت است، اما احترام گذاشتن به یکدیگر درست است.» آزمون همچنین با تمجید از ده روسی گفت: وقتی کوچک بودم هوادار رم بودم، همیشه مسابقات مهم را دنبال می کردم چون در آن زمان فقط مسابقات مهم تلویزیون پخش می شد.

ده روسی بازیکن بسیار سرسختی بود اما قلب بزرگی داشت. او در تمریناتش هم همینطور است، خیلی به ما کمک می کند و به ما انگیزه زیادی می دهد.» آزمون همچنین از سرمربی سابق رم تشکر کرد: «می خواهم از ژوزه مورینیو به خاطر هر کاری که برای رم انجام داد و کمکی که به ما کرد تشکر کنم. . امیدوارم حالا با دانیله ده روسی حتی بهتر کار کنیم.”
ده روسی: از نحوه انجام تست خوشم آمد
ده روسی در نشست خبری پس از بازی با اعتراض به اخطار هویسن پس از گلزنی گفت: نمی دانم چه کار کرد، نمی دانم با فلانی دعوا کرده یا به او وارد شده است. یک کارت زرد برای ژستی که انجام داد. او جوان است و باید یاد بگیرد. Huisen در سال 2005 متولد شد و هم سن دختر من است.

من هم کارهای احمقانه ای در زمین انجام داده ام و نمی خواهم برای شما سخنرانی کنم! این احتیاط برای او 45 دقیقه بازی در سری آ و یک تعویض برای ما تمام شد (هویسن در شروع نیمه دوم تعویض شد).

سرمربی رم در مورد تغییر سبک بازی این تیم و حضور در پست متفاوت گفت: در نیمه اول با تغییر تیم و مهمتر از همه با تعویض بازیکنان پشت مهاجم اشتباه کردم تا اینکه امروز با یک وینگر و یک بازیساز پشت مهاجم عملکرد خوبی داشتیم.

من برای تست بازی کردم که عمدتا یک بازیکن هجومی است. فکر می کنم این ترکیب (استفاده از دو فوروارد تخصصی) می تواند برای ما مفید باشد.» دروسی درباره جدایی روملو لوکاکو از میادین توضیح داد: من از نحوه بازی همزمان او و آزمون راضی نبودم. علاوه بر این، روملو بازی های زیادی انجام داده است و ما باید او را آماده نگه داریم. من از نحوه بازی آزمون خوشم آمد و بعد از نیمه اول وحشتناکی که داشتیم، او را در زمین نگه داشتم. در نیمه اول مالکیت توپ چندانی در اختیار نداشتیم و همین امر باعث می شود که مهاجم در این شرایط کار خود را انجام دهد.

آزمون بازیکنی است که می تواند به عنوان بازی ساز بازی کند و در موقعیت یابی موثر باشد. او می داند که چگونه بین خطوط بازی کند. اول می خواستم حسام آور را بازی کنم که بازیکن فوق العاده ای است. با این حال سردار در تمرینات عملکرد خوبی داشت و او را به میدان فرستادم.»

سرمربی رم با اشاره به لزوم تغییر در نحوه بازی این تیم در طول زمان گفت: برای عادت به بازی همزمان با دو مهاجم به زمان بیشتری نیاز داریم. این نه تقصیر سردار است و نه لوکاکو و نمی توانیم در نیم جلسه تمرین به آن برسیم. من از نحوه بازی آزمون خوشم آمد و در نیمه دوم توپ را حفظ کردم. البته در طول 90 دقیقه در زمین نمی توانیم ریتم هجومی داشته باشیم. با این حال فکر می کنم باید نیمه دوم بازی را در 90 دقیقه کامل تکرار کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.