افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » نمایندگان باید برای بهبود کشور تصمیمات شجاعانه بگیرند

  • کد خبر : 218524
اسمارتک نیوز » نمایندگان باید برای بهبود کشور تصمیمات شجاعانه بگیرند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز ، وحید مرادی رئیس فدراسیون والیبال با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل استقرار صندوق ویژه جامعه ورزش و جوانان در تهران گفت: امروز شاهد هستیم کسانی که علاقمندان به سرنوشت کشور پای صندوق های رای هستند و علاقه مند به مشارکت در این امر مهم و خطیر […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز ، وحید مرادی رئیس فدراسیون والیبال با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل استقرار صندوق ویژه جامعه ورزش و جوانان در تهران گفت: امروز شاهد هستیم کسانی که علاقمندان به سرنوشت کشور پای صندوق های رای هستند و علاقه مند به مشارکت در این امر مهم و خطیر هستند، امیدوارم عزیزانی انتخاب شوند که شناخت و اطلاعات کافی نسبت به کشور داشته باشند و برای آبادانی کشور تصمیمات شجاعانه بگیرند.

وی افزود: ما یک درخواست کلی در مورد وضعیت کل کشور داریم که برای منافع ملی است. دوستان جدا از هر نظر سیاسی به فکر منافع ملی باشند و تصمیماتی بگیرند که باعث رونق کشور شود. در بخش ورزش نیز انتظار می رود نمایندگان ظاهر خاصی داشته باشند. در سال های اخیر توجه کمی به ورزش شده است. اعتبارات ورزشی بسیار کم است. قوانینی که می گذرانند باید این را در نظر بگیرند که تا 50 سال آینده ایران اسلامی را ببینیم.

رئیس فدراسیون والیبال درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ملی گفت: با 20 مربی مستقیم صحبت کردیم. چیزی که باید تاکید کنم مذاکره ما با مربیان بدون حضور واسطه است. سعی می کنیم مستقیما با مربیان صحبت کنیم. با برخی مربیان به توافقات خوبی رسیدیم اما متأسفانه لطف کشور کم بود. با 5 مربی موفق شدیم به نتیجه نهایی برسیم.

مردایی افزود: این افراد را به کمیته فنی بردیم و در نهایت به دو نام رسیدیم. یکی از مهمترین شاخص هایی که در کنار دانش و سوابق درخشان به آن توجه کردیم و این موضوع برایمان مهم بود، ذهنیت برنده بودن مربی بود. در نهایت مائوریتزیو موتا پائز به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد که یکی از مربیان برجسته ای است که سابقه درخشانی در لیگ فرانسه دارد. او سرمربی تیم بانوان فرانسه بود و در مقطعی هدایت تیم برزیل و در عین حال کمک مربی را بر عهده داشت.

مرادی در پایان گفت: از رسانه ها و مردم می خواهم از این مربی و تیم ملی حمایت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.