افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » مهاجم تیم ملی ایران در جمع 5 ستاره برتر جام ملت ها قرار گرفت

  • کد خبر : 188203
اسمارتک نیوز » مهاجم تیم ملی ایران در جمع 5 ستاره برتر جام ملت ها قرار گرفت

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از روز یکشنبه با دیدار تیم های استرالیا و اندونزی و تاجیکستان و امارات در قطر آغاز می شود. خبرگزاری فرانسه در گزارشی پنج ستاره را معرفی کرد که در مرحله گروهی خوش درخشیدند. ایمن حسین (عراق) عراق تاکنون در میان […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از روز یکشنبه با دیدار تیم های استرالیا و اندونزی و تاجیکستان و امارات در قطر آغاز می شود.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی پنج ستاره را معرفی کرد که در مرحله گروهی خوش درخشیدند.

ایمن حسین (عراق)

عراق تاکنون در میان تیم های برجسته این رقابت ها بوده است و اعتبار زیادی برای این عملکرد به حسین تعلق می گیرد. پنج گل در سه بازی این بازیکن 27 ساله را در صدر فهرست گلزنان قرار داده است.

او هر دو گل را در پیروزی 2-1 عراق مقابل ژاپن به ثمر رساند و شیرهای بین النهرین با سه برد در صدر جدول قرار گرفتند.

مصعب البطاط (فلسطین)

کاپیتان فلسطینی در داخل و خارج از زمین الهام بخش بود. دفاع راست هجومی فلسطین با دو پاس گل و ایجاد 8 موقعیت خوب عمل کرد. این بازیکن 30 ساله در جریان پیروزی 3 بر صفر مقابل هنگ کنگ نیز درخشید که اولین پیروزی فلسطین در این رقابت ها بود.

وی گفت: بازیکنان با دستیابی به این شاهکار تاریخی به وعده خود به ملت فلسطین عمل کردند.

اکرم عفیف (قطر)

این بازیکن همچنین یکی از ستاره های قطر در جام ملت های آسیا 2019 بود.این بازیکن 27 ساله با دو گل پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل لبنان را تضمین کرد و در دیدار مقابل تاجیکستان بار دیگر گلزنی کرد و 3 گل به ثمر رساند.

عفیف در اوایل دوران حرفه ای خود در بلژیک و اسپانیا بود و گفت که اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، السعد قطر را ترک کرده و به اروپا بازخواهد گشت.

مهدی قائدی (ایران)

قیدی، اعجوبه‌ای که به نظر می‌رسد پتانسیل‌هایش تمام شده است، پس از ایفای نقش کلیدی برای ایران در مرحله گروهی، دوباره به مسیر خود بازگشته است. وینگر 25 ساله با 3 برد در سه بازی به ایران کمک کرد تا در صدر گروه خود قرار گیرد.

قیدی در جام ملت های آسیا دو گل به ثمر رساند و هر دو گل تقریبا مساوی بود و توپ را به گوشه دروازه شلیک کرد. به نظر می رسد ایران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در قطر است و قائدی می تواند به آنها کمک کند برای اولین بار از سال 1976 به قهرمانی جام ملت های آسیا دست پیدا کنند.

لی کانگ این (کره جنوبی)

یورگن کلینزمن لی را به بازیکنی کلیدی در تیمش تبدیل کرده است و هافبک تهاجمی پاری سن ژرمن نیز به اعتماد مربی خود در جام ملت های آسیا عمل کرده است.

این بازیکن 22 ساله با دو گل در پیروزی 3-1 کره جنوبی مقابل بحرین و یک ضربه ایستگاهی درخشان مقابل مالزی ستاره کره ای ها بوده است. تیم او در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف عربستان می رود.

با او کره می تواند برای اولین بار از سال 1960 قهرمان شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.