افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » منتظر 10 نقل و انتقالات بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

  • کد خبر : 28409
اسمارتک نیوز » منتظر 10 نقل و انتقالات بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

به گزارش اسمارتک نیوز، با وجود اینکه کمتر از 20 روز تا شروع لیگ برتر باقی مانده است، اما هنوز برخی از ستاره های لیگ برتری تیمی ندارند. با وجود اینکه کمتر از 20 روز تا شروع لیگ برتر باقی مانده است، فصل نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد و برخی از ستاره های […]

به گزارش اسمارتک نیوز، با وجود اینکه کمتر از 20 روز تا شروع لیگ برتر باقی مانده است، اما هنوز برخی از ستاره های لیگ برتری تیمی ندارند.

با وجود اینکه کمتر از 20 روز تا شروع لیگ برتر باقی مانده است، فصل نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد و برخی از ستاره های فوتبال ایران هنوز تیم جدید خود را برای حضور در بیست و سومین دوره لیگ برتر انتخاب نکرده اند.

به همین دلیل در مورد شرایط 10 بازیکنی که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند، توضیح داده ایم:

سعید عزت اللهی

عزت اللهی کار خود را در اروپا در سال 2013 با کمک اتلتیکو مادرید آغاز کرد و بعداً به تیم هایی مانند روستوف، ردینگ، اوپن و ویولا کلاب رفت. عزت اللهی پس از نزدیک به 10 سال در آستانه بازگشت به لیگ برتر در حالی است که هافبک ایرانی همچنان با باشگاه وایل قرارداد دارد. هرچند گفته می شود باشگاه پرسپولیس با پرداخت مبلغ رضایت نامه خود به این باشگاه دانمارکی موافقت کرده است. اما باید منتظر ماند و دید این هافبک 26 ساله شاگرد یحیی گل محمدی می شود یا خیر.

سید حسین حسینی

کاپیتان استقلال که یکی از مهره های مهم این تیم در راه قهرمانی لیگ بیست و یکم بود، پس از پایان رقابت های فصل گذشته با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام پس از 12 سال از حضور هواداران استقلال خداحافظی کرد. در این تیم حسینی در حالی از استقلال جدا شد که این تیم در جذب دروازه بان برای لیگ بیست و سوم ناکام مانده و همین موضوع احتمال بازگشت کاپیتان استقلال به این تیم را تقویت کرده است.

سامان فلاح

کاپیتان پیکان در دهه 80 مورد توجه بسیاری از تیم های لیگ برتری قرار گرفته است. فلاح دو فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد، گفته می شود تراکتوری ها مبلغ رضایت نامه کاپیتان پیکان را پرداخت کرده اند و این بازیکن به زودی به جمع پاکو خمز خواهد پیوست. هرچند گفته می شود در این بین دروازه بان ها به دنبال ربودن این مدافع 22 ساله هستند. حال باید منتظر ماند و دید کاپیتان پیکان فصل آینده به کدام تیم خواهد پیوست.

یاسین سلمانی

در ابتدای نقل و انتقالات خبر حضور پدیده سپاهان در پرسپولیس به گوش می رسید، البته اولویت اول این بازیکن لژیونر شدن است. علاوه بر این قرمزها پس از به خدمت گرفتن مسعود ریگی و تمدید قرارداد میلاد سرلک و حضور احتمالی سعید عزت اللهی، تصمیم گرفتند کاپیتان تیم امید را به خدمت نگیرند تا این بازیکنان در چرخش 180 درجه ای قرار بگیرند. در آستانه پیوستن به شاگردان جواد نکونام در استقلال. گفته می شود اگر سلمانی لژیونر نشود احتمالا در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد.

عارف غلامی

در حالی که پیش از این اعلام شده بود عارف غلامی از پایتخت جدا خواهد شد اما با توجه به حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل پرسپولیس و جدایی رافائل سیلوا، حالا به نظر می رسد مدافع استقلال در آستانه بازگشت به این باشگاه است. تیم به گفته جواد نکونام در لیگ بیست و سوم لباس این تیم را بر تن خواهد کرد.

غلامرضا ثابت ایمانی

هافبک 23 ساله پیکان یکی از افرادی بود که مجتبی حسینی در دو فصل اخیر در ترکیب خودروسازان از او استفاده کرد و حالا پس از دو فصل درخشش مشتریان موثری پیدا کرده است. اگرچه این هافبک یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد، اما سپاهان حاضر است مبلغ رضایت نامه ثابت ایمانی را برای بازگرداندن بازیکنی که محصول سیستم جوانان این باشگاه است، بپردازد.

محمدرضا خالدآبادی

مدافع تیم امید پس از درخشش در کنار هواداران حالا چشم دوخته به دو تیم ارغوانی پایتخت زده است. از طرفی با توجه به حضور علیرضا حقیقی و ارشا شکوری هواداران جدایی این مدافع را تایید کرده اند و به احتمال زیاد خالدآبادی از بیست و سوم لباس یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس را بر تن خواهد کرد. لیگ.

اشکان دژاگه

هافبک 36 ساله سابق ایران در هر تیمی که در لیگ برتر بازی کرده کیفیت خود را نشان داده است. هافبک سابق وولفسبورگ که با این تیم قهرمان بوندسلیگا آلمان شد، یکی از گزینه های جذاب نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران خواهد بود که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است و باید منتظر ماند و دید دژاگه چه تصمیمی خواهد گرفت. ساختن در مورد آینده شما

محمد نادری

پس از پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر، خبر بازگشت محمد نادری به لیگ برتر ایران و استقلال به گوش رسید و این مدافع همچنان امیدوار است که این باشگاه این بار بار دیگر لباس آبی پایتخت را به تن کند. به عنوان شاگرد جواد هیچ نامی در این تیم وجود ندارد.

محمدرضا حسینی

هافبک با سابقه سپاهانی در نیم فصل دوم لیگ برتر بیست و دوم برای پوشیدن لباس گل گهر از اصفهان به سیرجان آمد و پس از پایان قرارداد قرضی خود به اصفهان بازگشت. گفته می شود طرفین علاقه ای به ادامه همکاری با یکدیگر ندارند و حسین از سپاهانی ها جدا می شود و به نظر می رسد همین موضوع باعث شود در آستانه شروع لیگ بیست و سوم شاهد انتقال جالبی باشیم.

انتهای پیام/انتقال

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.