افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » مردم کاندیداهای مناسب را انتخاب کنند

  • کد خبر : 212547

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز ، جلسه توجیهی به مناسبت انتخابات 20 اسفند و جشن بزرگ میلاد حضرت ولیعصر (علیه السلام) در مسجد صاحب الزمان (عج) تهران خیابان وحدت اسلامی بعد از تقاطع مختاری) توسط اعضای هیئت مدیره و بسیجیان و امام جماعت این مسجد. امید موضوع بسیار مهمی است که در جریان انتظار […]

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز ، جلسه توجیهی به مناسبت انتخابات 20 اسفند و جشن بزرگ میلاد حضرت ولیعصر (علیه السلام) در مسجد صاحب الزمان (عج) تهران خیابان وحدت اسلامی بعد از تقاطع مختاری) توسط اعضای هیئت مدیره و بسیجیان و امام جماعت این مسجد.

امید موضوع بسیار مهمی است که در جریان انتظار دینی نهفته است.

محسن اسماعیلی نماینده مجلس خبرگان رهبری در این دیدار که با حضور جمعی از روحانیون و ائمه جماعات هیئت های مساجد، شخصیت های سیاسی، فرهنگی و ورزشی، خانواده های معظم شهدا و سایر اقشار مردم برگزار شد، اظهار داشت: که امید موضوع بسیار مهمی است که در انتظار است. وی گفت: امید ما به اصلاح جامعه بشری با ظهور حضرت ولیعصر (علیه السلام) ریشه در همین واقعیت دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: تشکیل نظام جمهوری اسلامی با رای مردم در سال 58 نیز بر اساس امید مردم به بهبود وضعیت کشور و جامعه بود. الحمدلله در سراسر انقلاب اسلامی فرهنگ انتظار ترویج شده است.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و دقت مردم در انتخاب نامزدهای اصلح تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات حق و تکلیف است. یقیناً با حضور گسترده مردم، توطئه دشمنان برای حمله به انقلاب اسلامی خنثی خواهد شد.

مساجد نقش اصلی را در بسیج افکار عمومی و مشارکت پرشور در انتخابات ایفا می کنند.

اسماعیلی در ادامه از حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان وحدت اسلامی و اطلاع از خیرات عظیم این مسجد ابراز خوشحالی کرد و گفت: مسجد نقش مهمی در عرصه انتخابات ایفا می کند و باعث مشارکت مردم می شود. در این موضوع، به نظر می‌رسد کسانی که سنشان دارند می‌دانند که سال‌ها پس از انقلاب اسلامی فهرست‌های انتخاباتی در مساجد بسته می‌شد، مشارکت مردمی در مساجد شکل می‌گرفت و مساجد نقش اصلی را در بسیج افکار عمومی و مشارکت پرشور انتخاباتی داشتند.

وی افزود: با توجه به شرایط روزگار، این نقش کمی کمتر شده است و احیای این جایگاه بر عهده مدیران مساجد است و نباید این سخن تاریخی و ماندگار امام خمینی (ره) را فراموش کرد. فرمود: «مسجد دژ است، دژها نجات می‌دهند»؛ بنابراین با توجه به اهمیت مسجد در ساختار دین، نقش این مکان مقدس و آنچه امام (ره) فرمودند، مسجد محل مبارزه است. و دافعه، محل مبارزه فرهنگی و دفاع از بصیرت اسلامی و ارزش های دینی؛ الان هم مساجد تا جایی که می توانند این وظیفه را انجام می دهند، اما همانطور که گفتم با نقطه ایده آل فاصله دارند. صاحب الزمان (علیه السلام) و همه ائمه جماعات مانند آیت الله ایلکا باید فعال و انقلابی و پرانرژی باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.