افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » مربیان سطح 2 والیبال نیز بازوی رشد این رشته ورزشی هستند

  • کد خبر : 211790
اسمارتک نیوز » مربیان سطح 2 والیبال نیز بازوی رشد این رشته ورزشی هستند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا طلوکیان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: با توجه به شرایطی که والیبال ما در این مدت پس از حضور سرمربی ایرانی با آن مواجه بوده است، نیاز به مربی خارجی است. خود را احساس کرده است. با توجه به خواست مردم تصمیم بر انتخاب مربی خارجی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا طلوکیان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: با توجه به شرایطی که والیبال ما در این مدت پس از حضور سرمربی ایرانی با آن مواجه بوده است، نیاز به مربی خارجی است. خود را احساس کرده است. با توجه به خواست مردم تصمیم بر انتخاب مربی خارجی در سطح کلان ورزش کشور گرفته شد. در سال های المپیک همیشه این اتفاق برای تیم والیبال ایران می افتد. چهار سال پیش به بازی های المپیک رفتیم و تغییراتی در کادرفنی رخ داد و اتفاقاتی افتاد که باید از قبل پیش بینی می شد.

وی ادامه داد: با نظر کمیته فنی و رئیس فدراسیون راهی برای انتخاب مربی خارجی وجود ندارد. مربیان سطح 1 صاحب مشاغل هستند و اکثر مربیانی که رزومه آنها بررسی شد سطح 2 بودند اما می توانند به والیبال ما کمک کنند. درست است که در این مقطع برای صعود به المپیک دیر است اما باید مربی خارجی انتخاب کرد و مسئولیت را قبول کرد و امیدوارم بهترین تصمیم را برای انتخاب مربی تیم ملی والیبال بگیرند.

مربی سابق تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد تیم ملی به نتیجه مطلوب مردم دست پیدا نکند، گفت: خدا محمدرضا یزدانی خرم را رحمت کند و محمدرضا داورزنی را پشت سر بگذارد. چیدمان و بستر خوبی برای والیبال در دوران ریاست این دو نفر بود. مردم ما 15 سال است که می شنوند والیبال موفق است اما این موفقیت را فقط در تیم های پایه و در مدال های کسب شده در سطح آسیایی و جهانی می بینند. در سطح بزرگسالان از ما انتظار دارند که همه را شکست دهیم و من به مردم حق می دهم.

وی افزود: در مجموع در تیم بزرگسالان یک بار در جام بین قاره ای برنز گرفتیم و نتیجه ای نگرفتیم و جامعه والیبال و مردم از این موضوع خسته شده اند و برای مدال آوری نیاز به بزرگسالان دارند. . فشارها بیشتر می شود و شاید غیرعادی باشد و شاید فرصتی را که به مربی خارجی می دهند به ایرانی ها ندهند.

طلوع کیان یادآور شد: سال اول گروه ایران بسیار موفق بود و به لیگ ملت ها صعود کردند و رتبه هفتم خیلی خوب بود. پیش از این ولادیمیر الکونو با هزینه های میلیاردی در رده دوازدهم قرار داشت اما در سال دوم لیگ ملت ها خوب نبودیم و نمایش خوبی در بازی های آسیایی داشتیم. در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن می رویم که در رده سوم جهان قرار دارد.

وی در خصوص اینکه چه کسانی مسئول نتایج ضعیف تیم ملی والیبال هستند، افزود: کادرفنی، بازیکنان، مدیریت فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قطعا در نتایج تیم نقش دارند. والیبال ملی گاهی می شنوم که می گویند اگر بازیکن خاصی بود نتیجه تیم عوض می شد اما اینطور نیست و کار تیمی است. در سال دوم اتفاقاتی افتاد که به درد والیبال نرسید و همه باختند و الان هیچکس سودی نبرده است.

مربی اسبق تیم ملی والیبال در پایان تصریح کرد: شرایط برای رفتن به المپیک سخت است اما ناامید نیستیم و طبیعی است که مردم در هر مسابقه ما را به پیروزی برسانند. گاهی والیبال را با فوتبال مقایسه می کنند، اما شرایط والیبال با فوتبال متفاوت است. در آسیا حرف اول را نمی زنیم، دومی را می گوییم و وقتی بازی را به تیم های به اصطلاح گردن کلفت و سطح بالایی مثل برزیل می سپاریم عصبانی می شویم. حتی مردم هم گاهی از عملکرد خوب تیم ملی والیبال راضی نیستند و امیدوارند تیم ما مدال بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.