افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » مذاکره خطیر با مجیدی کذب است

  • کد خبر : 219912
اسمارتک نیوز » مذاکره خطیر با مجیدی کذب است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، فرهاد مجیدی که در هفته های اخیر در لیگ امارات نتایج خوبی با اتحاد کلبا کسب نکرده بود، با این تیم به گل رسید و روز جمعه با توافق از این تیم جدا شد. مجیدی 2 سال پیش استقلال را در لیگ برتر هدایت کرد و به خاطره انگیزترین […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، فرهاد مجیدی که در هفته های اخیر در لیگ امارات نتایج خوبی با اتحاد کلبا کسب نکرده بود، با این تیم به گل رسید و روز جمعه با توافق از این تیم جدا شد.

مجیدی 2 سال پیش استقلال را در لیگ برتر هدایت کرد و به خاطره انگیزترین قهرمانی آبی ها در تاریخ لیگ برتر دست یافت. استقلال در لیگ بیست و یکم به دراماتیک ترین شکل ممکن به یک دوره 9 ساله بدون قهرمانی در لیگ دسته اول پایان داد. شاگردان مجیدی با مجموعه ای از رکوردها از جمله بیشترین امتیاز کسب شده در یک فصل، کمترین گل خورده و البته 30 بازی بدون باخت، جام قهرمانی را لمس کردند.

مجیدی پس از این قهرمانی لیگ برتر راهی امارات شد تا هدایت کولبا را بر عهده بگیرد. او شروع خوبی در این تیم داشت اما اوضاع برای استقلالی محبوب پیش نرفت و کاپیتان سابق این تیم در نهایت مجبور به ترک کولبا شد.

جدایی مجیدی از این تیم شایعات زیادی را به همراه داشت. شایعاتی مبنی بر اینکه او می تواند در آینده نزدیک جایگزین جواد نکونامی شود که مدتی است رابطه خوبی با علی خاطر (مدیرعامل آبی ها) ندارد.

اما همانطور که قبلا اعلام شده بود مجیدی پس از جدایی از باشگاه اتحاد کلبا قصد تمرین ندارد و می خواهد چند روزی از فوتبال فاصله بگیرد.

این احتمال وجود دارد که مجیدی به اسپانیا برود و چند ماه دور از فوتبال سپری کند تا قدرتش را تجدید کند و سال آینده برای چالشی جدید آماده شود!

اما شایعه بازگشت فرهاد به لیگ ایران و تصاحب استقلال از سوی او صحت ندارد و این موضوع در مورد مذاکرات خاطره با او نیز صدق می کند.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در پاسخ به شایعاتی مبنی بر پیام خطیر به فرهاد گفت: وقتی 24 ساعت از همکاری مجیدی با باشگاه اتحاد کلبا نمی گذرد، چگونه می شود. مذاکره؟؟؟؟” این خبر بیشتر یک شوخی بد است!

وی افزود: در روزهایی که استقلال لیدر لیگ برتر است دلیلی برای تغییر کادر مربیگری استقلال وجود ندارد. اینجا مشخص است کسانی که چنین شایعاتی را مطرح می کنند هوادار استقلال نیستند.

با این تفاصیل تکلیف نیمکت نشینان استقلال مشخص به نظر می رسد و این تیم با نکونام به کار خود در لیگ برتر ادامه خواهد داد. آبی ها تا اینجای فصل با هدایت ستاره سابق تیم ملی ایران نتایج خوبی کسب کرده اند و در صدر جدول قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.