افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » مدارس ابتدایی استان تهران روز دوشنبه تعطیل شد

  • کد خبر : 155466
اسمارتک نیوز » مدارس ابتدایی استان تهران روز دوشنبه تعطیل شد

به گزارش گروه اجتماعی اسمارتک نیوز، میرمحمد غروی یکشنبه شب اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار دادن شهروندان، بر اساس تصمیم کمیته اورژانس آلودگی هوای استان و بر اساس نامه دانشگاه علوم پزشکی، این تصمیم گرفته شد. وی ادامه داد: همچنین تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو […]

به گزارش گروه اجتماعی اسمارتک نیوز، میرمحمد غروی یکشنبه شب اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار دادن شهروندان، بر اساس تصمیم کمیته اورژانس آلودگی هوای استان و بر اساس نامه دانشگاه علوم پزشکی، این تصمیم گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر غیبت دارند.

به گفته وی، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، پلیس راهنمایی و رانندگی شرق و پلیس راهنمایی و رانندگی غرب تهران از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلودگی قابل مشاهده دارند، جلوگیری می کنند.

غروی افزود: کارکنان دستگاه های دولتی مبتلا به بیماری های قلبی عروقی، زمینه ای، تنفسی و خودایمنی و زنان باردار در صورت موافقت دستگاه های مربوطه می توانند از قابلیت کار از راه دور استفاده کنند.

معاون استاندار تهران افزود: بر اساس این مصوبات توصیه می شود گروه های حساس (کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار) از تردد در فضای باز و انجام هرگونه فعالیت ورزشی انفرادی و عمومی در زمان تازه خودداری کنند. هوا جو

غروی بیان کرد: مراکز سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر نیز در نقاط پرتردد شهر مستقر شوند و شهرداری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز باید نسبت به جلوگیری از تردد اتوبوس ها اقدام کنند. مینی‌بوس‌ها از رها شدن در پایانه های مسافربری

وی تاکید کرد: سازمان صدا و سیما، رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی در خصوص اطلاع رسانی، توصیه های لازم و جلب همکاری و مشارکت مردمی برای پرهیز از اقدامات منجر به آلودگی هوا، رعایت توصیه های بهداشتی در مواقع اضطراری ناشی از آلودگی هوا، هوا و کاهش میزان آلودگی هوا استفاده از وسایل نقلیه شخصی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری و مانند آن.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران یادآور شد: استفاده از ماسک های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط مردم و به ویژه گروه های حساس (کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار)، پلیس راهنمایی و رانندگی و کارکنان شهرداری که باید بیشترین تماس را با آلودگی هوا داشته باشند و در فضای باز باشند.

غروی بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای جلوگیری از تردد تمامی موتورسیکلت ها، خودروهای استعمال دخانیات فاقد معاینه فنی و همچنین خودروهای دودزا با معاینه فنی اقدامات لازم را انجام داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.