افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » قسمتی از سقف استخر آزادی فروریخت

  • کد خبر : 211624
اسمارتک نیوز » قسمتی از سقف استخر آزادی فروریخت

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مربی تیم ملی شیرجه ایران با اشاره به اینکه قسمتی از سقف استخر آزادی ریزش کرده و بین شیشه های اطراف استخر شکاف ایجاد شده است، گفت: متاسفانه شرایط لاس به این صورت است. به طوری که در فصل سرد دمای داخل استخر سردتر از بیرون است، گویی تیم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مربی تیم ملی شیرجه ایران با اشاره به اینکه قسمتی از سقف استخر آزادی ریزش کرده و بین شیشه های اطراف استخر شکاف ایجاد شده است، گفت: متاسفانه شرایط لاس به این صورت است. به طوری که در فصل سرد دمای داخل استخر سردتر از بیرون است، گویی تیم ملی در خیابان تمرین می کند.
شهنام نظرپور درباره آخرین وضعیت استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی محل تمرین ملی پوشان غواص ایران گفت: این استخر از نظر گرمایشی وضعیت خوبی ندارد و از نظر فنی فرسوده است و بخشی از سقف استخر فروریخته است. و در میان شیشه های اطراف استخر قرار دارد. فاصله کم شده است.

وی ادامه داد: در زمان بارندگی به دلیل اینکه برخی از قسمت های سقف سوراخ دارد، این مشکل باعث می شود که از قسمت های مختلف سقف آب نشت کند، گویی تیم در خیابان تمرین می کند و هوای سرد کاملا روی آن تاثیر می گذارد. دمای داخل استخر
مربی تیم ملی شیرجه ایران گفت: چون برای رسیدن به استخر باید چند متر پایین بیایید دمای داخل استخر کمتر از دمای بیرون استخر است و این مشکل کار تیم را سخت کرده است.تیم ملی .
نظرپور با تاکید بر اینکه کار غواصان در چنین شرایطی از شناگران و واترپلو بازان دشوارتر است، خاطرنشان کرد: برخلاف شناگران و واترپلویست ها که بیشتر وقت خود را در آب می گذرانند، غواصان فقط چند ثانیه در آب هستند و بیشتر اوقات در آب هستند. زمان تمرین باید روی سکو باشد و بنابراین باید زمان زیادی را در سرما بگذرانند.
وی ادامه داد: این مشکل باعث می شود که پرش کاران در سرما تمرین کنند و دچار گرفتگی عضلانی، قفل شدن عضلانی و آسیب های بدنی مختلف شوند و اخیراً کتف یکی از پرش کاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا دررفته و آسیب دیده است. .
مربی تیم ملی شیرجه ایران با بیان اینکه شرایط استخر قهرمانی آزادی به دلیل فرسودگی نامناسب شده است، تصریح کرد: متأسفانه شرایط استخر آزادی به گونه ای پیش رفته است که مجبوریم به صورت فصلی تمرین کنیم. استخر. آزادی اگر این وضعیت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.