افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
5

اسمارتک نیوز » قایقرانان ایرانی در آسیا دو مدال طلا کسب کردند

  • کد خبر : 154454
اسمارتک نیوز » قایقرانان ایرانی در آسیا دو مدال طلا کسب کردند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مسابقات قهرمانی جوانان و زیر 23 سال آسیا صبح امروز (شنبه) در پاتایا تایلند برگزار شد. تیم ایران در رده زیر 23 سال بانوان 2 ورزشکار، در رده سنی نوجوانان 2 ورزشکار و در رده سنی زیر 23 سال مردان و جوانان 2 ورزشکار دارد. محمدعلی قرائت به عنوان […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مسابقات قهرمانی جوانان و زیر 23 سال آسیا صبح امروز (شنبه) در پاتایا تایلند برگزار شد. تیم ایران در رده زیر 23 سال بانوان 2 ورزشکار، در رده سنی نوجوانان 2 ورزشکار و در رده سنی زیر 23 سال مردان و جوانان 2 ورزشکار دارد.

محمدعلی قرائت به عنوان مربی و یاسمن حمزه پور به عنوان کمک مربی کادر مربیگری این تیم را در این مسابقات تشکیل می دهند.

در ادامه این رقابت ها کیمیا زارعی و فاطمه مجلل در فینال A در روئینگ دونفره سنگین زیر 23 سال به مصاف نمایندگان هنگ کنگ، قزاقستان و ویتنام رفتند و در پایان با زمان 7:27.994 به مقام اول دست یافتند. دقیقه و صاحب مدال طلا شد. در این ماده نمایندگان ویتنام و قزاقستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

علاوه بر این، کیمیا زارعی در رشته روئینگ سبک وزن زیر 23 سال بانوان در فینال A با حریفانی از تایلند، ویتنام، قزاقستان، هنگ کنگ و سریلانکا شرکت کرد و در نهایت با زمان 8:07.452 دقیقه به مقام اول رسید. و صاحب مدال طلا شد. در این ماده نمایندگان تایلند و قزاقستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در ادامه این رقابت ها ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدلی در گروه دوم روئینگ دونفره جوانان در گروه دوم مرحله نیمه نهایی به مصاف نمایندگان چین تایپه، ویتنام، کره، قزاقستان و سریلانکا رفتند و در فینال راه یافتند. برای فینال A با زمان 6:56.550 دقیقه. در این ماده نمایندگان ویتنام در جایگاه اول و چین تایپه در جایگاه سوم قرار گرفتند.

فینال این موضوع امروز ساعت 11 صبح برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.