افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » فریلنسرهای ایران 1 طلا و 2 برنز کسب کردند

  • کد خبر : 230394
اسمارتک نیوز » فریلنسرهای ایران 1 طلا و 2 برنز کسب کردند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام رومن دیمیتریف روسیه از 27 تا 30 اسفندماه در شهر یاکوتسک برگزار شد و در پایان تیم ایران یک مدال طلا و دو مدال برنز کسب کرد. در این مسابقات برای تیم پنج نفره ایران رضا سلیمیانیان در وزن 86 کیلوگرم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام رومن دیمیتریف روسیه از 27 تا 30 اسفندماه در شهر یاکوتسک برگزار شد و در پایان تیم ایران یک مدال طلا و دو مدال برنز کسب کرد.

در این مسابقات برای تیم پنج نفره ایران رضا سلیمیانیان در وزن 86 کیلوگرم مدال طلا، امیررضا تیموری زاد در وزن 61 کیلوگرم مدال برنز و عرفان عباسی در وزن 92 کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

نتایج رزمی کاران کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم امیررضا تیموری زاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم 10 بر صفر مبارز از روسیه را شکست داد. در دور بعد مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت. تیموری زاد در گروه بازنده ها با نتیجه 5 بر 3 رقیب روسیه را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. در این دیدار رقیب روس را 10 بر صفر شکست دادند و به مدال برنز دست یافتند.

در وزن 70 کیلوگرم محمد ماهان خرمکه پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم 10 بر 2 حریفی از روسیه را شکست داد. وی در دور سوم مقابل مبارزی از ازبکستان با نتیجه 15 بر 20 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابوالفضل شمسی پور حاجیوند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 جنگنده روس را شکست داد. در دور بعد مقابل حریف روس با نتیجه 4 بر صفر شکست خوردند و از رقابت ها خارج شدند.

در وزن 86 کیلوگرم رضا سلیمیان دو کشتی گیر از روسیه را با امتیازهای 10 صفر و 11 صفر شکست داد و راهی فینال شد.

در وزن 92 کیلوگرم عرفان عباسی در اولین مبارزه خود با نتیجه 12 بر صفر روسیه را شکست داد. وی در دور سوم و نیمه نهایی مقابل کشتی کشور میزبان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. عباسی در این دیدار 15 بر 2 حریف قرقیزستانی را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.