افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » غیبت 2 بازیکن استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس

  • کد خبر : 151140
اسمارتک نیوز » غیبت 2 بازیکن استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، همانطور که در خبرها اشاره شد مصدومیت ایمان سلیمی بیش از آنچه تصور می شد جدی بود و پس از انجام آزمایشات لازم مشخص شد که پس از مرادمند، حالا دومین مدافع تخصصی نکونام نیز نمی تواند تیمش را همراهی کند. در دیدار مقابل پرسپولیس که ممکن است آبی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، همانطور که در خبرها اشاره شد مصدومیت ایمان سلیمی بیش از آنچه تصور می شد جدی بود و پس از انجام آزمایشات لازم مشخص شد که پس از مرادمند، حالا دومین مدافع تخصصی نکونام نیز نمی تواند تیمش را همراهی کند. در دیدار مقابل پرسپولیس که ممکن است آبی پوشان را با مشکل مواجه کند.

در دیدار مقابل فولاد بود که ایمان سلیمی از ناحیه چشم با علینژاد برخورد کرد و سپس به زمین برگشت اما به دلیل کبودی پلک و دید ناکافی تعویض شد. باشگاه استقلال نیز تصویری از ورم چشم این بازیکن را منتشر کرد. با این حال همه فکر می کردند با بهبودی این کبودی سلیمی می تواند به دربی پایتخت برسد اما حالا خبر می رسد که مصدومیت او مربوط به چشمش نیست.

شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت ایمان سلیمی در دربی از روز گذشته به گوش می رسد. برخلاف تصور عموم، مصدومیت این بازیکن به خاطر ناحیه چشم نیست، بلکه به دلیل کشیدگی عضله دوسر ران است، یعنی او نمی تواند آبی پوشان را همراهی کند و دربی را از دست خواهد داد.

این بازیکن امروز تست های پزشکی انجام داده تا مشخص شود آیا می تواند در دربی شرکت کند یا خیر، نتایج این تست ها به مذاق آبی پوشان خوش نیامد و پس از تایید تیم پزشکی، غیبت سلیمی در دربی قطعی شد و حالا استقلال تنها مدافعی است که برای این دیدار یک مدافع تخصصی دارد و آن هم آرمین سهرابیان است.

پیش از این مرادمند در بازی با تراکتورسازی مصدوم شده بود و استقلالی ها امیدوار بودند با تلاش کادر پزشکی این بازیکن بتواند تیمش را در دربی همراهی کند و حتی خودش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که تمام تلاش خود را برای بازی مقابل پرسپولیس انجام خواهد داد، اما در این دیدار نیز غایب خواهد بود.

به این ترتیب نکونام پس از غیبت سلیمی و مرادمند چاره ای جز تغییر سیستم تیمش و استفاده از 4 مدافع نخواهد داشت. به این ترتیب چشمی و سهرابیان در مرکز خط دفاعی و حردانی و جلالی در سمت راست و چپ مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.