افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اسمارتک نیوز » عذرخواهی یحیی از هواداران پرسپولیس

  • کد خبر : 145123
اسمارتک نیوز » عذرخواهی یحیی از هواداران پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نتیجه ای که گرفتیم نتیجه ای نبود که شایسته آن بودیم. از هواداران بابت حضور گرم و عالی و تشویق تیم تشکر می کنم، ما نیز بابت […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نتیجه ای که گرفتیم نتیجه ای نبود که شایسته آن بودیم. از هواداران بابت حضور گرم و عالی و تشویق تیم تشکر می کنم، ما نیز بابت نتیجه عذرخواهی می کنیم. ما هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم و نتیجه باید برعکس می شد.

ادامه مطلب حذف تلخ پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الدیل/ اولونگا دوباره زهر خود را ریخت + فیلم
وی همچنین یادآور شد: شاید آن اتفاقات فوتبالی و فرصت طلبی که امروز باید داشتیم را نداشتیم. خیلی دردناک بود بعد از از دست دادن پنالتی باز هم فرصت داشتیم اما الدیل تیمی بود که در ضدحملات و بازی تیم خوبی نشان داد. با این حال موقعیت های بسیار خوبی ایجاد کردیم و توانستیم به دروازه حریف برسیم، اما همانطور که باید کار را تمام می کردیم و از پنالتی بهتر استفاده می کردیم، متاسفانه اینطور نشد. با توجه به جدول جدید لیگ قهرمانان آسیا در این گروه دوم شدیم و اگر فرمت قبلی بود قطعاً صعود می کردیم اما استرس زیادی متحمل شدیم و هواداران را شرمنده کردیم و نتوانستیم صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسلیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه این تیم در بازی امروز تاکتیکی نداشت، گفت: فکر می کنم اصلا بازی را ندیدید و اینجا هستید که سوالات حاشیه ای بپرسید. به نظر من یک بار بنشینید و بازی را تماشا کنید. فکر کنم بازی رو خوب یا اصلا نگاه نکردی!

گل محمدی در پاسخ به خبرنگاری که به این موضوع اشاره کرده بود، یادآور شد: هواداران پرسپولیس علاوه بر حسرت حذف از آسیا، از از دست دادن دو امتیاز امروز مقابل استقلال تاجیکستان نیز ابراز تاسف کردند و در نهایت حذف از آسیا جرقه شعارهایی علیه شما و درویش زد. ، گفت: خیلی سوال غیر فنی می پرسی. من می دانم که شما کجا را خط می کشید و به بازی های بعدی فکر می کنم و این را درک می کنم. می دانم که شما از قبل با ذهنیت به دنبال حاشیه باشگاه و تیم هستید، چون اگر در مورد سوالات فنی از من بپرسید تا فردا به شما پاسخ خواهم داد، اما در گروه چهار تیمی که پیچیده ترین بود دوم شدیم. گروه در آسیا امروز هم اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم پیروز شویم.

وی در خصوص اختلافات مدیریت باشگاه با بازیکنان و کادرفنی گفت: به نظرم صلاح نیست درباره مشکلات و مسائلی که اینجا پیش آمده صحبت کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.