افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » ظهور بچه شیرهای گروه مرگ

  • کد خبر : 130129
اسمارتک نیوز » ظهور بچه شیرهای گروه مرگ

به گزارش اسمارتک نیوز، تیم جوانان ایران امروز (جمعه) در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال به مصاف نیوکالدونیا رفت. قضاوت این دیدار بر عهده «ایوو نایجل مندز چاوز» از بولیوی با کمک «کارلوس آلبرتو» و «راجر اورلانا آپازا» بود. تیم فوتبال جوانان ایران در اولین دیدار خود […]

به گزارش اسمارتک نیوز، تیم جوانان ایران امروز (جمعه) در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال به مصاف نیوکالدونیا رفت.

قضاوت این دیدار بر عهده «ایوو نایجل مندز چاوز» از بولیوی با کمک «کارلوس آلبرتو» و «راجر اورلانا آپازا» بود.

تیم فوتبال جوانان ایران در اولین دیدار خود در این رقابت ها به نتیجه شگفت انگیز و باورنکردنی مقابل برزیل دست یافت و با یک بازگشت معجزه آسا در نیمه دوم مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

تیم ایران در بازی دوم در یک بازی نزدیک با گل دقیقه 90 شکست خورد تا بازنده پرافتخار محسوب شود.

شاگردان حسین عبدی که با تساوی مقابل نیوکالدونیا راه خود را در مرحله پایانی قطعی کردند، از همان دقیقه اول بازی هجومی را آغاز کردند تا به عنوان سرگروه و یا به عنوان تیم دوم با برتری گل عالی، احتمال صعود را داشته باشند.

موقعیت های بحرانی بازی:

دقیقه 17: ارسال زیبای ماهان صادقی توسط امیرمحمد رزاقی نیا با ضربه سر به گل تبدیل شد تا ایران اولین امتیاز را به دست آورد.

دقیقه 25: تیم با کمک داور ویدویی صاحب یک ضربه پنالتی شد، اسماعیل قلی زاده پشت توپ ایستاد و با وجود فریب دروازه بان نیو کندونیا، توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و گلی به ثمر نرسید.

دقیقه 34: ارسال نیما اندرس از سمت راست با ضربه سر ابوالفضل موردی همراه بود که پس از برخورد با وادیرا هانیه، توپ جلوی پای رزاقی نیا افتاد و این بازیکن گل دوم او و ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 76: یعقوب فرار کرد و پاس این بازیکن به دا قندی پور رسید که با ضربه سر زیبای سویمان گل ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 6+90: ارسال توپ از جناح چپ در شلوغی محوطه جریمه نیو کالدونیا به امیرحسین عسگری رسید که او با یک ضربه محکم توپ را برای چهارمین بار وارد تور نیوکالدونیا کرد.

دقیقه 8+90: فرار سریع کسری طاهری از مدافعان میانی کالدونیا این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد تا شوت پایین این بازیکن گل پنجم ایران شود.

تیم ایران با پیروزی بزرگ مقابل کالدونیا به عنوان سومین تیم مقابل مراکش به مرحله حذفی جام جهانی زیر 17 سال راه یافت.

در دیگر دیدار این گروه، تیم جوانان برزیل در دیداری سرنوشت ساز به مصاف انگلیس رفت.

این دیدار با برتری ۲ بر ۲ قهوه‌کار زردرو به پایان رسید.

با این نتیجه تیم انگلیس به عنوان تیم اول، برزیل به عنوان تیم دوم و ایران به عنوان تیم سوم جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی زیر 17 سال را کسب کردند.

ترکیب نوجوانان ایرانی:
آرشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویشعلی، نیما آندرس (رضا قندی پور)، علیرضا همای فرد (ابوالفضل زلیخایی)، ابوالفضل زمانی، امیرمحمد رزاق نیا، یعقوب براقه، ماهان صادقی، ابوالفضل العاصله مردی‌هر (ع) .

ترکیب کالدونیا:

نیکلاس کوتران، وادیرا هانیه، گریگوری دیکو اینین هونا، بایرون گوهوپ (رونالد گانیان)، جایاترام اوپا، آنتونی لوی (دیوید کاما)، ژان ایوز سایکو، باپتیست کوتران، نوما پامانی، سیپانه کایز.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.