افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » شکست تیم های جوانان ایران مقابل مراکش

  • کد خبر : 133455
اسمارتک نیوز » شکست تیم های جوانان ایران مقابل مراکش

دیدار تیم های فوتبال جوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال اندونزی که در دقیقه 90 به ضربات پنالتی کشیده شد، به سود تیم مراکش به پایان رسید.به گزارش اسمارتک نیوز، دیدار تیم های جوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال […]

دیدار تیم های فوتبال جوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال اندونزی که در دقیقه 90 به ضربات پنالتی کشیده شد، به سود تیم مراکش به پایان رسید.
به گزارش اسمارتک نیوز، دیدار تیم های جوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال اندونزی امروز سه شنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه گلوریا بونگ تومو برگزار شد. تک گل ایران در این دیدار را اسماعیل قلی زاده (73) به ثمر رساند. نسیم آزوزی (4+90) برای مراکش گلزنی کرد.

با این تساوی تیم برنده مستقیماً به ضربات پنالتی رفت که مراکشی ها با نتیجه 4-1 پیروز شدند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

عرفان درویش پنالتی اول را به گل تبدیل کرد. حسام نفری دومین پنالتی ایران بود که ضربه او از بالای دروازه خالی به بیرون رفت. کسری طاهری سومین پنالتی ایران را به ثمر رساند که دروازه بان مراکش آن را مهار کرد اما سیستم ویدئویی به دلیل جلو آمدن دروازه بان حریف متوجه پخش مجدد شد اما توپ طاهری باز هم به گل نرسید.

بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان ایران با اشتباهاتی که در ضربات پنالتی مرتکب شدند رویای صعود به مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی را به هم ریختند و دروازه بان مراکشی بهتر از ارشا شکوری عمل کرد تا تیمش به مرحله بعد صعود کند.

ترکیب تیم جوانان ایران.

حسین عبدی در این دیدار بازیکنان زیر را به میدان فرستاد:

ارشا شکوری، عرفان درویش علی، حسام نفری، نیما اندرس، ابوالفضل زلیخایی (89-همائی فرد)، امیرمحمد رزاق نیا، ابوالفضل زمانی (89-حسنی)، اسماعیل قلی زاده، یعقوب براقه، ماهان صادقی-کعبی 4 (89) طاهری).

تلاش های ناکام نوجوانان در نیمه اول

دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و تیم جوانان مراکش در مرحله گروهی 6 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد و تیم جوانان ایران نیز در این گروه که شامل انگلیس، برزیل و کالدونیای جدید بود، 6 امتیازی شد و به پایان رسید. سوم و به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم به این مرحله صعود کردند.

در این دیدار جوانان ایران بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 7 حسام مناری از روی یک ضربه کرنر با ضربه سر تیم مراکش را تهدید کرد اما مدافع حریف مانع از ورود توپ به دروازه شد.

در ادامه این دیدار برتری جوانان ایرانی که توپ و میدان را در اختیار داشتند مورد توجه قرار گرفت و خطاهای متعدد بازیکنان مراکش در مهار حملات ایران حکایت از این موضوع داشت.

در دقیقه 17 برگشت از محوطه مراکش در انتهای محوطه به ابوالفضل زمان رسید و ضربه پای این بازیکن پس از لمس پای مدافع حریف، با ضربه ای از کنار دروازه به بیرون رفت. اختلاف اندک و او به گوشه ای رفت.

در دقیقه 22 کرنر نیما آندرس به ابوالفضل مردی رسید و او توپ را با ضربه سر به سمت دروازه مراکش فرستاد اما پس از عبور از دروازه بان این تیم، توپ توسط مدافع از بالای خط دروازه برگشت. .

بازی در میانه میدان ادامه داشت و موقعیت خاصی در دروازه دو تیم وجود نداشت تا اینکه نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد.

بازی هوشمندانه جوانان در نیمه دوم

در نیمه دوم حسین عبدی با فرستادن کسری طاهری به زمین سعی کرد خط حمله تیمش را تقویت کند. با این حال مراکشی‌هایی که قرمزپوش بودند در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم سریع‌تر بودند و توپ و میدان را در اختیار داشتند. تاکتیک حسین عبدی در این نیمه استفاده از ضد حملات و غفلت از مدافعان مراکش برای رسیدن به دروازه بود.

در دقیقه 54 هامونی ملی پوش مراکشی از جناح چپ به لبه محوطه حرکت کرد و به سمت دروازه ایران شوت زد که توپ با نوک انگشتان آرشا شکوری به کرنر رفت تا بهترین تیم مراکش این فرصت را از دست بدهد. گلزنی در این مسابقه

در دقیقه 61 ضربه آرشا شکوری پشت محوطه جریمه کوتون مهار شد. در دقیقه 65 «عنایر» از جناح راست حرکت خود را آغاز کرد و پس از عبور از مدافع ایران ضربه خود را به سمت دروازه فرستاد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه مسابقه بازیکنان مراکش در دقیقه 68 این فرصت را داشتند که دروازه ایران را باز کنند اما تکل به موقع حسام ندری در مقابل دروازه مانع از گلزنی علاوی شد.

اما اولین فرصت گلزنی ایران در دقیقه 74 به دست آمد که در مقطعی پاس یعقوب از جناح راست به اسماعیل قلی زاده رسید که با ضربه سر تماشایی توپ را از دستان دروازه بان مراکش دور کرد و به گوشه دروازه مراکش فرستاد. ، تا جوانان ایرانی یک بر صفر پیش بیفتند.

نوجوانان مراکشی به تلاش برای بازگرداندن گل از دست رفته ادامه دادند. ضربه ایستگاهی کتیبه از پشت محوطه با واکنش دیدنی ارشا شکوری به کرنر رفت.

اگرچه داور 11 دقیقه وقت اضافه برای این دیدار اعلام کرده بود اما تیم کشورمان در دقیقه چهارم این وقت دروازه خود را باز دید و غفلت مدافعان باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.