افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » شرایط فوتبال ایران در سال های آینده خطرناک می شود

  • کد خبر : 189980
اسمارتک نیوز » شرایط فوتبال ایران در سال های آینده خطرناک می شود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مجید نامجموتلق درباره شرایط تیم ملی پس از کسب 9 امتیاز در مرحله گروهی جام ملت های آسیا اظهار داشت: تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و جزو معدود تیم هایی هستیم که راهی مرحله بعدی شده ایم. مرحله با 9 امتیاز ایران دو بازی خوب مقابل فلسطین […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مجید نامجموتلق درباره شرایط تیم ملی پس از کسب 9 امتیاز در مرحله گروهی جام ملت های آسیا اظهار داشت: تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و جزو معدود تیم هایی هستیم که راهی مرحله بعدی شده ایم. مرحله با 9 امتیاز ایران دو بازی خوب مقابل فلسطین و امارات انجام داد و فقط مقابل هنگ کنگ انتظارات برآورده نشد که در این نوع مسابقات طبیعی است. تیم های مشتاقی مثل ژاپن و کره جنوبی هم همین شرایط را داشتند و اینها جزو جذابیت های فوتبال است. در جام ملت های آفریقا تیمی مانند الجزایر در گروه خود چهارم شد. این نشان می دهد که قدرت فوتبالی تیم ها به هم نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید جلالی: بیش از هر زمان دیگری حق داریم به این تیم ملی امیدوار باشیم/ باید از نوع بازی عربستان بترسیم
و افزود: تیم های آسیایی با سبک و نوع فوتبال خود نشان دادند که در حال تلاش و رشد هستند. عملکرد مالزی را مقابل کره جنوبی دیدیم و فارغ از اینکه کره به دنبال پیروزی بود یا نه، نوع فوتبال مالزی نشان داد که تیم ها در حال رشد هستند و این زنگ خطری برای فوتبال ایران است. اگر تلاش نکنیم با آنها همگام شویم، ممکن است چند سال دیگر مقابل این تیم ها به مشکل برسیم.

نامجموتلق یادآور شد: با تمام استعدادهای ذاتی که داریم اگر از نظر امکانات پیش نرویم عقب می مانیم. تیم هایی که انتظارش را نداشتیم مقابل مدعیان خوب و قوی ظاهر شدند. اگر برنامه نداشته باشیم با پیشرفت سایر تیم های آسیایی شرایط فوتبال ما در سال های آینده خطرناک می شود. بازیکنان ایرانی با توجه به استعداد ذاتی و خودبه خود رشد می کنند و هنوز تفاوت ها را احساس نمی کنیم اما جام ملت های آسیا نشان داد که باید از نظر امکانات قدم به قدم با کشورها حرکت کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار تیم ملی و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی تصریح کرد: برخی صحبت از رویارویی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی می کنند در حالی که سوریه را نباید دست کم گرفت. من سوریه را فردی سخت کوش، پرتلاش و کارآمد می دیدم. سوریه و عراق علی رغم مشکلاتی که در کشورشان دارند، روی فوتبال خود کار کرده اند. طبق برنامه ای که دیدم، سوریه تیمی نیست که بتوانیم به راحتی از عهده آن برآییم. ما باید روی سوریه حساب کنیم. باید قدم به قدم پیش برویم و با احترام به تیم ها بازی کنیم. اگر قهرمانی می خواهیم نباید برایمان مهم باشد که با کدام تیم روبرو می شویم. چیزهایی شنیدم که حرفه ای نبود، اینکه ما تیم دوم می شویم و راه آسان تری به فینال خواهیم داشت. این حرف ها درست نیست. تیمی که می خواهد قهرمان شود، باید در همه بازی ها پیروز شود.

نامجملاق در خصوص اینکه نقطه ضعف اصلی تیم ملی چیست، گفت: بدون شک با حضور مهدی طارمی، سردار آزمون و هافبکی مثل سامان قدوس یکی از بهترین تیم ها در فاز هجومی هستیم. بازیکنان پهن خوبی مثل علی قلی زاده، مهدی قیدی و محمد محبی داریم اما در فاز دفاعی مشکل داریم. منظورم از فاز دفاعی مدافعان است و امیدوارم این ضعف به زودی برطرف شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.