افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » شرایط سخت فدراسیون برای حضور مربی بزرگ خارجی در تیم ملی والیبال

  • کد خبر : 172259
اسمارتک نیوز » شرایط سخت فدراسیون برای حضور مربی بزرگ خارجی در تیم ملی والیبال

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شورای مشورتی فدراسیون والیبال یکشنبه گذشته در جلسه ای سه ساعته درباره گزینه های نهایی هدایت تیم ملی والیبال ایران در سال 2024 نظر خود را اعلام کرد. وحید مرادی رئیس فدراسیون والیبال پس از جمع آوری و تحلیل نظرات شورای مشورتی، فردا اولین جلسه کمیته فنی را با […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شورای مشورتی فدراسیون والیبال یکشنبه گذشته در جلسه ای سه ساعته درباره گزینه های نهایی هدایت تیم ملی والیبال ایران در سال 2024 نظر خود را اعلام کرد. وحید مرادی رئیس فدراسیون والیبال پس از جمع آوری و تحلیل نظرات شورای مشورتی، فردا اولین جلسه کمیته فنی را با ساختاری جدید و چابک برگزار می کند.

در این دیدار یکی از سرنوشت سازترین تصمیمات تاریخ والیبال ایران گرفته می شود و فردی روی نیمکت تیم والیبال مردان ایران قرار می گیرد که بر اساس اظهارات شورای فنی، توانایی انجام آن را دارد. غیرممکن ممکن است و به والیبال ایران اجازه می دهد در المپیک 2024 پاریس که در حال حاضر هدایت آن بسیار دشوار به نظر می رسد، شرکت کند.

چهار گزینه آخر سعید معارف، آنجلو لورنتستی، روبرتو پیاتزا و ویتال هاینن هستند اما به نظر نمی رسد سرمربی جدید با چمدان های بسته منتظر تصمیم کمیته فنی فدراسیون والیبال ایران برای سفر به تهران باشد. .

ویتال هاینن بلژیکی به خاطر شخصیت کاریزماتیک و علاقه اش به ایران شهرت دارد و سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی با تیم ملی لهستان را دارد. این مربی اما با باشگاهی در ترکیه و با تیم بانوان آلمان قرارداد دارد و امکان حضورش در ایران وجود ندارد.

آنجلو لورنزتی یک مربی مشهور ایتالیایی است که اخیراً در غیاب ویلفردو لئون با پروژیا در جام جهانی این باشگاه پیروز شد. جینو سیرچی، رئیس جاه طلب باشگاه پروجا در حال حاضر از شرایط تیمش راضی است و به دنبال پایان دادن به ناکامی پروجا در لیگ ایتالیا است. این تیم از سال 2017 با وجود مربیان و بازیکنان فوق العاده موفق به کسب اسکودتو نشده است و بعید است سیرچی مربی باتجربه تیمش را به راحتی از دست بدهد.

روبرتو پیازا یکی دیگر از مربی های ایتالیایی است که تیم ملی هلند را مدیریت می کند. هرچند هلندی ها مانند ایران به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند و شرایط بهتری نسبت به ایران دارند، اما خیلی سخت است که به از دست دادن مربی خود و ورود به بازار انتخاب مربی بسنده کنند.

سعید معروف چهره مورد علاقه و مورد اعتماد بسیاری از علاقه مندان به والیبال است، اما پاسور و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران به اندازه کارشناسان می داند که دنیای تمرین کاملا متفاوت و جدا از بازیگری است. او مطمئناً با تصمیمی احساسی در سال حساس منتهی به المپیک، شهرت و محبوبیت خود را که به سختی به دست آورده بود، به خطر نخواهد انداخت.

اگرچه فدراسیون والیبال اعلام کرده است که 4 گزینه آخر برای شروع همکاری با تیم ملی والیبال ایران آماده هستند اما به نظر نمی رسد مقدمات آغاز این همکاری چندان ساده باشد. با این حال باید دید در جلسه فردا چه اتفاقی می افتد و آیا فدراسیون با وجود سختی کار می تواند یکی از مربیان بزرگ خارجی را برای حضور در ایران راضی کند یا خیر.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.