افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » سختی های بزرگی در انتظار لوکادیا است

  • کد خبر : 130860
اسمارتک نیوز » سختی های بزرگی در انتظار لوکادیا است

در صورتی که مدیران باشگاه پرسپولیس از پرداخت جریمه خودداری کنند، می توانند برای دریافت مبلغی که این بازیکن محکوم شده است به مرجع انتظامی فیفا شکایت کنند.به گزارش اسمارتک نیوز، “یورگن لوکادیا” مهاجم هلندی کوراسائو در 24 مرداد 1401 با امضای قراردادی با سر و صدای زیاد به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست و […]

در صورتی که مدیران باشگاه پرسپولیس از پرداخت جریمه خودداری کنند، می توانند برای دریافت مبلغی که این بازیکن محکوم شده است به مرجع انتظامی فیفا شکایت کنند.
به گزارش اسمارتک نیوز، “یورگن لوکادیا” مهاجم هلندی کوراسائو در 24 مرداد 1401 با امضای قراردادی با سر و صدای زیاد به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست و از نظر رزومه به یکی از بهترین خریدهای خارجی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد. و عملکرد ورزشی

لوکادیا اگرچه دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات این تیم ملحق شد، اما به سرعت به یکی از ارکان هجومی سرخ ها تبدیل شد و موفق شد در 6 بازی از 9 بازی که با پرسپولیس انجام داد، گلزنی کند تا مورد علاقه هواداران سرخ ها باشد.پرسپولیس.

اگرچه پرسپولیس و لیگ برتر ایران در سال های اخیر از نداشتن چنین بازیکن خارجی با کیفیتی رنج می برد، اما او با وجود فیزیک ضعیفش توانست کیفیت خود را به نمایش بگذارد و مهره خطرناکی برای سرخ پوشان تهرانی شود.

اما همه چیز برای مراد پرسپولیس خوب پیش نرفت و درست زمانی که پرسپولیسی ها بیش از هر چیز به دنبال درخشش این بازیکن در دیدار مقابل استقلال تهران بودند، او در 6 آذر 1401 تهران را به مقصد کشورش و مدیران پرسپولیس ترک کرد. نتوانست مانع خروج این بازیکن از ایران شود

جدایی رسمی لوکادیا از پرسپولیس و عقد قرارداد با این باشگاه چینی

در 11 آذر 1401 باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که لوکادیا قراردادش را یک طرفه فسخ کرده و دیگر حاضر به بازگشت به تهران نیست. در پی این مشکل، مدیران باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد از طریق مراجع قضایی شکایت کردند و خواستار غرامت این بازیکن شدند.

پس از مدتی و در 21 آوریل 1402 با اعلام باشگاه شیرهای توانا Cangzhou چین، لوکادیا با عقد قراردادی به این تیم پیوست. پس از این، باشگاه پرسپولیس از لوکادیا و این باشگاه چینی به دلیل این قرارداد غیرقانونی به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا شکایت کرد. عملکرد خوب لوکادیا در تیم کانگژو ادامه یافت و او در 24 بازی موفق شد 7 گل برای این تیم به ثمر برساند که همچنان دلتنگ پرسپولیسی ها خواهد بود.

حکم 324000 دلاری لوکادیا

در 21 مهر 1402 با اعلام فیفا، باشگاه چینی و لوکادیا در پرونده محکومیت پرسپولیس محکوم شدند و این بازیکن مجبور شد در مدت 45 روز مبلغ 324 هزار و 200 دلار را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند. فسخ غیرقانونی قرارداد شما

امروز شنبه 6 آبان 1402 آخرین روز مهلت لوکادیا برای واریز این مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس است و تا زمان انتشار این گزارش هنوز باشگاه پرسپولیس واریز این مبلغ را توسط بخشی از مهاجم هلندی کوراسائو .

در همین راستا رضا شاه منصوری کارشناس حقوقی فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که اگر لوکادیا تا قبل از پایان وقت قانونی امروز مبلغ 324 هزار و 200 دلار را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز نکند چه می شود. ، فیفا با چه مجازات قانونی مواجه خواهد شد، تصریح کرد: طبق قانون و به دلیل نقض قرارداد با پرسپولیس، لوکادیا از سوی فیفا به پرداخت این مبلغ محکوم شده است، باشگاه شیرهای توانا کانگژو چین نیز مقصر شناخته شده است. تحریک بازیکن (لوکادیا) به انجام قرارداد و متضامناً مسئول پرداخت این مبلغ است. علاوه بر این، این باشگاه به سه پنجره نقل و انتقالاتی پیوست و تا پرداخت مبلغ مذکور به حالت تعلیق درآمد.

احتمال تحریم های بیشتر برای لوکادیا و باشگاه چینی

وی ادامه داد: چنانچه در مهلت قانونی امروز متهمان (باشگاه چین و لوکادیا) مبلغ مورد نظر را به باشگاه پرسپولیس پرداخت نکنند، با درخواست له (له) پرونده از کمیسیون حل اختلاف فیفا به کمیسیون انضباطی این نهاد ارجاع می شود. باشگاه پرسپولیس) و پس از بررسی مسئولان این مرجع، می توانند جریمه مالی بیشتری برای لوکادیا و باشگاه چینی داشته باشند.

حتی این احتمال وجود دارد که محرومیت بیشتری برای این مهاجم در نظر بگیرند و از تیم کانگژو امتیاز کسر شود. اما همه اینها منوط به این است که مدیران پرسپولیس درخواست خود را به فیفا ارسال کنند تا این پرونده در سازمان انضباطی فدراسیون جهانی بررسی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.