افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » رکوردهای ما بهتر از قبل شده است

  • کد خبر : 221259
اسمارتک نیوز » رکوردهای ما بهتر از قبل شده است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، الناز شفیعیان این روزها با پاروهای خود قول داده است تا آن را به آب های المپیک پاریس برساند. این ملی پوش کایاک که با رکوردهای خوبی جواز حضور در مسابقات انتخابی کایاک تک نفره المپیک را به دست آورده بود، حالا به سختی پارو می زند تا شانس […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، الناز شفیعیان این روزها با پاروهای خود قول داده است تا آن را به آب های المپیک پاریس برساند.

این ملی پوش کایاک که با رکوردهای خوبی جواز حضور در مسابقات انتخابی کایاک تک نفره المپیک را به دست آورده بود، حالا به سختی پارو می زند تا شانس خود را در ژاپن امتحان کند و در پایان فروردین ماه المپیکی شود.

اگرچه بعد از رفتن پدروسنا سرمربی سابق تیم ملی، تیم آرام واترز هنوز مربی ثابتی ندارد، اما هر کدام از تیم های ملی زیر نظر مربیان شخصی خود در شهرهای خود پارو می زنند که شفیعان این کار را انجام می دهد. آزارش نمی دهد و معتقد است با همین روال در تیم ملی هم می توان پارویی زد و در تیم المپیک نتایج خوبی کسب کرد.

او معتقد است که آخرین تمرینات برای حضور در تیم المپیک خوب است: «بعد از بازگشت از بازی های آسیایی به طور مستمر در بندرانزلی اردو زدیم.
خدا را شکر در حال حاضر شرایط آب و هوایی بندر انزلی بهتر از تهران است. تهران کوهستانی است و در این مدت هوا با بارش برف سردتر شد اما در انزلی برف نداشتیم و هوا برای تمرین مساعدتر بود و اصلا اذیتمان نمی کرد. خوشبختانه هوای انزلی در این ماه ها همراه ما بود و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

از طرفی قایق های خودمان را از تهران به انزلی آوردیم و از نظر امکانات مشکلی نداریم. از آنجایی که در فصل زمستان بیشتر تمرینات ما به صورت استقامتی است، نیاز به پارو زدن در مسافت های طولانی داریم که این امکان در دریاچه آزادی وجود ندارد، اما در اینجا بدون محدودیت در زمین های گلی تمرین می کنیم.

ملی پوش قایقرانی معتقد است که اکنون رکوردها نسبت به زمان حضور مربی سابق بهتر شده است: «یک سال است که در تیم ملی قایقرانی حضور دارم و با مربیان مختلف ملی و خارجی کار کرده ام. پدروسنا هیچ جهتی نداشت و نمی توانست تیم را کنترل کند که باعث عصبانیت و فشار روحی بر کل تیم شد. حالا همه با مربی خود پارو می زنند و این برای همه بهتر است. الان هم که تیم ملی یک مربی تک و ثابت ندارد، رکوردها خیلی بهتر از قبل شده است. سهرابیان با آزادسازی تیم بهترین تصمیم را گرفت بنابراین شرایط اصلا آزاردهنده نیست و از هر نظر آمادگی بیشتری داریم.

وقتی یک مربی جدید تیم را بر عهده می گیرد، حدود یک سال طول می کشد تا با بدن ورزشکاران آشنا شود. بعد از بازی های آسیایی فرصت کافی برای جذب مربی خارجی نداشتیم. بهترین تصمیم این بود که ورزشکاران را در شهرهای خود و زیر نظر مربیان شخصی خود تمرین دهند. ما با مربی مشکلی نداریم، موارد کمی وجود دارد.»

شفیان شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک خوب می داند و می گوید: دو قایق برتر انتخابی المپیک سهمیه می گیرند که شانس من را برای کسب سهمیه افزایش می دهد. مسابقات بسیار نزدیک است و صدم ثانیه تعیین کننده است.

خوشبختانه چینی ها با قایقرانان اصلی خود در قایق 4 نفره جای گرفته اند و حالا این نفرات نمی توانند در سایر مواد در مسابقات انتخابی شرکت کنند بنابراین باید با نفرات درجه دو خود در قایق یک نفره شرکت کنند. ، و این موضوع دیگری غیر از شانس “افزایش سهمیه من” است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.