افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » رونمایی از سند فتوشاپی جعلی محبی

  • کد خبر : 28216
اسمارتک نیوز » رونمایی از سند فتوشاپی جعلی محبی

به گزارش اسمارتک نیوز، روز شنبه 22 مرداد 1401 در دوره مدیریت قبلی باشگاه فیشی مبلغ 230 هزار یورو به باشگاه سانتا کلارا ارسال شد. این ماهی که بعدها مشخص شد تقلبی است باعث جدایی محمد محبی از استقلال شد. با اطمینان می توان از محمد محبی به عنوان یکی از دو ستاره استقلال در […]

به گزارش اسمارتک نیوز، روز شنبه 22 مرداد 1401 در دوره مدیریت قبلی باشگاه فیشی مبلغ 230 هزار یورو به باشگاه سانتا کلارا ارسال شد. این ماهی که بعدها مشخص شد تقلبی است باعث جدایی محمد محبی از استقلال شد.

با اطمینان می توان از محمد محبی به عنوان یکی از دو ستاره استقلال در فصل گذشته نام برد، بازیکنی که زوج ویرانگری را با مهدی قیدی تشکیل داد و نقش مهمی در موفقیت فصل گذشته تیمش داشت.

جدایی محمد محبی از استقلال برای هواداران این تیم اتفاق تلخ و ناراحت کننده ای است. در حالی که انتظار داشتند باشگاه استقلال با ستاره بوشهری و ملی پوشان تیم محبوبش تمدید کند، او قراردادی سه ساله با باشگاه روستوف امضا کرد.

محبی در پیام خداحافظی خود خطاب به استقلالی ها به دروغ بودن ماهی ای که مدیریت سابق باشگاه برای سانتا کلارای پرتغال فرستاده بود، اشاره کرد تا نشان دهد او نقشی در این جدایی نداشته است. با این حال، او به عنوان یک بازیکن می تواند برای بازی در تیمی که به آن علاقه دارد فشار بیاورد و مدیران باشگاه سانتا کلارا را تحت فشار قرار دهد.

محبی که در زمان مصطفی آجورلو به استقلال آمده بود در متن پیام خود با کنایه خطاب به مدیران استقلال نوشت:

(باید به شما عزیزان بگویم به دلیل مشکلاتی که همه می دانند باید از استقلال جدا شوم و به زمان مدیریت مربی برمی گردد که فیش جعلی برای باشگاه پرتغالی ارسال کرد و سپس باشگاه پرتغالی از پذیرش خودداری کرد. امیدوارم از این پس باشگاه بزرگ استقلال با مشکل مدیریتی مواجه نشود و در بهترین شرایط باشگاهی قرار گیرد و در نهایت باید از همه شما هواداران عزیز باشگاه استقلال بابت حمایت همه شما در روزهای خوب و بد تشکر کنم. لحظه هاست و این فصل قطعا یکی از بهترین فصل هاست، زندگی ورزشی من خواهد بود و امیدوارم روزی این افتخار را داشته باشم که در کنار شما این لباس مقدس را بپوشم.)

حال این سوال پیش می آید که این فیش جعلی برای باشگاه سانتا کلارا در زمان مدیریت چه کسی ارسال شده است؟

با پیگیری های انجام شده، رسید جعلی را که برای باشگاه سانتا کلارا ارسال شده بود، پیدا کردیم.

روز شنبه 31 مرداد 1401، دقیقاً زمانی که محبی عازم استقلال بود، رسیدی به مبلغ 230 هزار یورو برای باشگاه سانتا کلارا ارسال شد که بعداً مشخص شد که جعلی بوده و وجود ندارد.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال که در آن زمان در باشگاه استقلال حضور داشت اطلاعات دقیق تری را در اختیار ما قرار داد و گفت: در آن زمان این کارها توسط معاونت اجرایی استقلال و با هماهنگی معاونت مالی انجام شد. . -رئيس جمهور.

وی افزود: رسیدی برای باشگاه سانتا کلارا ارسال شد اما چند ماه بعد با برکناری هیئت مدیره قبلی، باشگاه سانتا کلارا اخطاریه ای را به باشگاه استقلال ارسال کرد که به دلیل عدم پرداخت، محمد محبی مجبور به بازگشت به باشگاه استقلال شد. این تیم پرتغال

مدیرعامل استقلال ادامه داد: پس از اخطار باشگاه سانتاکلارا، فتح الله زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال که به تازگی وارد باشگاه شده بود دستور پیگیری واحد بین الملل را صادر کرد و پس از استعلام از بانک مشخص شد که فیش ارسالی به باشگاه سانتاکلارا دروغ بود!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.