افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
5

اسمارتک نیوز » روش جدید مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی

  • کد خبر : 184373
اسمارتک نیوز » روش جدید مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با جدایی یحیی گل محمدی و اختلاف نظر با برانکو ایوانکوویچ، تلاش مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی بعدی ادامه دارد و روزها برای این تیم به سرعت می گذرد. مدیران این تیم روز گذشته بر روی اسامی سه مربی که دو نفر از آنها قطعی و اولین توافقات و […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با جدایی یحیی گل محمدی و اختلاف نظر با برانکو ایوانکوویچ، تلاش مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی بعدی ادامه دارد و روزها برای این تیم به سرعت می گذرد.

مدیران این تیم روز گذشته بر روی اسامی سه مربی که دو نفر از آنها قطعی و اولین توافقات و صحبت ها انجام شده بود، تمرکز کردند و در حال ادامه مذاکرات بودند.

اما پس از انتشار اسامی، شرایط و امضای این مربیان جو انتقادی شدیدی از سوی هواداران شکل گرفت و به نظر می رسد این انتقال محقق نشد و با کناره گیری مدیران این تیم همراه شد.

حالا مدیران پرسپولیس با جمع بندی مجدد نام یک مربی دیگر به نتیجه اولیه رسیده اند و انتظار می رود مذاکرات طرفین ادامه داشته باشد. جالب است بدانید که در این مناسبت مسئول برنامه این مربی یک خارجی است و باشگاه به طور مستقیم مذاکرات را پیگیری می کند تا مشکلی برای این انتقال احتمالی پیش نیاید.

البته این گزینه با تایید یکی از مدیران باشگاه سابقه مهمی دارد و تنها دغدغه قرمزها مبلغ قرارداد و احتمال عدم پذیرش پیشنهاد با توجه به شرایط منطقه است. برای این کار، این بار مدیران باشگاه بدون اعلام نام مربی مورد نظر، مذاکرات را تا رسیدن به نتیجه قطعی ادامه خواهند داد.

البته مدیران پرسپولیس برای اینکه دوباره دست خالی نمانند و دیگر این فرصت را از دست ندهند، با چند گزینه دیگر هم پیگیر بررسی همزمان هستند.

با این شرایط گفته می شود سرمربی این باشگاه تا ۷۲ ساعت آینده از طریق مدیر برنامه های اروپایی خود حکم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.