افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » رسانه ها باید کنترل شوند تا سوالات بی ربط از سرمربیان نپرسند

  • کد خبر : 31702
اسمارتک نیوز » رسانه ها باید کنترل شوند تا سوالات بی ربط از سرمربیان نپرسند

به گزارش اسمارتک نیوز، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم رسانه ها باید کنترل شوند تا قبل و بعد از بازی از سرمربی سوالات بی ربط نپرسند. بانک ها هم باید کنترل شوند. وقتی داور کرنر نگرفته، راهی برای نیمکت نشینی وجود ندارد، انگار مار گزیده شده باشد، مربی به داخل زمین می پرد. مهدی […]

به گزارش اسمارتک نیوز، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم رسانه ها باید کنترل شوند تا قبل و بعد از بازی از سرمربی سوالات بی ربط نپرسند. بانک ها هم باید کنترل شوند. وقتی داور کرنر نگرفته، راهی برای نیمکت نشینی وجود ندارد، انگار مار گزیده شده باشد، مربی به داخل زمین می پرد.

مهدی تاج امروز (چهارشنبه) در نشست مسئولان اصحاب رسانه و روابط عمومی باشگاه های کشور اظهار کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برنامه منظمی را برای لیگ آینده در نظر گرفته اند. دیروز در جلسه ای که با داوران داشتم به صراحت اعلام کردم که داوران دیگر حق مصاحبه ندارند. عملکرد آنها توسط کمیته ای از داوران بررسی و ارزیابی می شود.

وی افزود: امسال 80 داور در لیگ حذف شده است و این یعنی هرکسی که خوب گل بزند می تواند از لیگ یک به لیگ برتر برود. هرکی نمره بد بگیره میره لیگ یک.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: امروز جلسه ای با مسئولان مطبوعاتی باشگاه ها تشکیل دادیم که کمیته مجوز انضباطی و حرفه ای مسائل مختلفی را مطرح کرد. به نظرم رسانه ها باید کنترل شوند تا قبل و بعد از بازی از مربی سوالات بی ربط نپرسند. بانک ها هم باید کنترل شوند. وقتی داور کرنر نگرفته، جایی روی نیمکت نیست، انگار مار گزیده شده باشد، مربی می پرد داخل زمین و به پشت او می زند! این خوب نیست. باشگاه به راحتی می تواند اعتراض کند و این اعتراض بررسی خواهد شد. آنها نیز مانند بسیاری از قضات برکنار شدند.

تاج خاطرنشان کرد: انتظار من از این جلسه که تا بعدازظهر ادامه دارد این است که مدیر رسانه و مدیران روابط عمومی نقش خود را ایفا کنند. خیلی خوشحالم که سازمان لیگ یک کار علمی انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از باشگاه ها نوشتن بیانیه را در دستور کار قرار دادند، گفت: کمیته اخلاق در خصوص اظهارات اخیر در مورد سقف قرارداد تذکراتی داد. قبل از فصلی که هنوز شروع نشده، هم بیانیه بود و هم مصاحبه. کمیته اخلاق می خواست و ما شیطنتی در آنها ندیدیم. کمیته اخلاق داد و خودشان گفتند ما چنین قصدی نداشتیم اما اگر از این تاپیک خارج شویم بد می شود. یک باشگاه به خودی خود عمل نمی کند و می گوید چنین باشگاهی عمل نکرده است! تو کار خودت را بکن

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: نهادها و سازمان هایی هستند که به فکر دیگران هستند. فدراسیون فوتبال باید به گونه ای عمل کند که قانون برای همه یکسان اجرا شود.

وی در رابطه با اینکه مدیران باشگاه هایی که هوادار ندارند راحت تر از باشگاه های پرطرفدار محروم می شوند، گفت: این موضوع ثابت نشده است، در داوری دیدیم که تیم های پرطرفدار بیشتر متضرر شدند. اشتباهات داوری که دیروز ذکر شد 21 مورد در فصل قبل بود که بیشترین آسیب را باشگاه های پرطرفدار متحمل شدند. اینکه تیمی طرفدار دارد، ثابت نشده است که قرار نیست با آن برخورد شود، اما اگر هم درست باشد، باید کاری کنیم که همین طور عمل کنیم.

تاج گفت: انتظار من از کمیته اخلاق، انضباطی و استیناف که جلسات متعددی با آنها داشتیم این است که اگر امسال اتفاقی افتاد سریعا اقدام کنند. آنقدر دیر جریمه می شود که اثر وضعیت آن از بین می رود. اگر به سرعت اقدام شود و در همان روز ممنوعیت در نظر گرفته شود، مطمئنم تاثیر خوبی در شرایط خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص رای کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه سایپا از شمس آذر قزوین تاکید کرد: به هر حال طبق قانون اگر تصمیمی صادر شود و باشگاه خوشش نیاید و فکر کند حق شما ضایع شده است. ، می توانید به کمیته استیناف اعتراض کنید.

تاج در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره بازی های دوستانه تیم ملی در شهریور گفت: همه دوستان و نبی پیگیر هستند. ما در حال انجام کارها هستیم

وی در سفر نمایندگان فدراسیون فوتبال به سوئیس برای پیگیری بحث VAR گفت: دوستان هنوز نیامده اند. امیدوارم اتفاق خوبی بیفته VAR یکی از مولفه های قطعی است که بخشی از ناهنجاری ها، مشکلات و ایرادات داوری را حل می کند. با در نظر گرفتن شرایط جدیدی که می خواهیم در ورزشگاه ها ایجاد کنیم، VAR برای تنظیم مقررات بسیار موثر است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: دیروز به مشکلات اشاره کردم. امیدواریم فیفا کمک کند. همکاران ما اکنون برای حل این مشکل در سوئیس هستند. هم فیفا و هم گروه ما قدم های خوبی برداشته اند. برای داوران ما هم خوب است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.