افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » رجزخوانی آزادکار ایرانی در سرزمین تزارها + فیلم

  • کد خبر : 39108
اسمارتک نیوز » رجزخوانی آزادکار ایرانی در سرزمین تزارها + فیلم

به گزارش اسمارتک نیوز، آزادکار جوان وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان با کسب مدال طلا در پیکارهای جام کنکورد روسیه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد. رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه شامگاه جمعه در ولادی قفقاز به پایان رسید.در این دوره از پیکارها نمایندگانی از ایران حضور داشتند که حاصل سفر آنان به […]

به گزارش اسمارتک نیوز، آزادکار جوان وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان با کسب مدال طلا در پیکارهای جام کنکورد روسیه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه شامگاه جمعه در ولادی قفقاز به پایان رسید.در این دوره از پیکارها نمایندگانی از ایران حضور داشتند که حاصل سفر آنان به روسیه، کسب یک مدال طلا و ۲ برنز بود. محمدعلی عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم مدال طلا گرفت، همچنین هادی وفایی‌پور در ۸۶ و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم به نشان برنز رسیدند.

محمدعلی عموزاد برادر ۲ قلوی رحمان عموزاد قهرمان جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم است. هر چند که کارنامه ورزشی این ۲ بردار در کشتی آزاد ایران و جهان با هم قابل قیاس نیست اما آنچه موجب شده تا نام آنان بر سر زبان باشند جسارت در کشتی و اجرای فنون ناب ایرانی در برابر مدعیان جهانی است.

کشتی روز گذشته محمدعلی برابر گاجی مراد عمراُف نشان داد که وی نیز می‌تواند به مانند رحمان در میادین بزرگ افتخارآفرینی کند. محمدعلی که تا ثانیه‌های پایانی دیدار نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم با نتیجه ۴ بر ۲ از رقیب خود عقب بود توانست در لحظات پایانی با رسیدن به پاهای حریف و خاک کردن امتیازات را به تساوی بکشاند و برنده از تشک رقابت خارج شود و این کار بزرگ را پیش چشم تماشاگران روسی و البته تشویق آنان انجام داد.

رحمان عموزاد خلیلی برادر دوقلوی محمد نیز نیز با لقب مرد بی‌رحم کشتی ایران و جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم حضور دارد یک عنوان قهرمانی بزرگسالان و ۲ عنوان قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه دارد. عموزاد همچنین ۲ عنوان قهرمانی متوالی آسیا را در وزن ۶۵ کیلوگرم کسب کرده است.

حرکات خاص محمدعلی عموزاد پس از غلبه بر آزادکار روسی نیز در نوع خود جالب بود و توجه رسانه‌ها و فضای مجازی را به خود جلب کرد.

فیلم مبارزه فینال محمدعلی عموزاد برابر حریف روسی:

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=39108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.