افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » دو اتفاقی که استقلال و پرسپولیس را نابود می کند

  • کد خبر : 149895
اسمارتک نیوز » دو اتفاقی که استقلال و پرسپولیس را نابود می کند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، دیدار مهم تیم های استقلال و پرسپولیس باعث شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دو تصمیم مهمی که می خواهند در مورد این دو باشگاه بگیرند را به تعویق بیندازند. تصمیمی که بدون شک تبعات سنگینی برای استقلال و پرسپولیس خواهد داشت. دیدار رفت تیم های فوتبال […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، دیدار مهم تیم های استقلال و پرسپولیس باعث شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دو تصمیم مهمی که می خواهند در مورد این دو باشگاه بگیرند را به تعویق بیندازند. تصمیمی که بدون شک تبعات سنگینی برای استقلال و پرسپولیس خواهد داشت.

دیدار رفت تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس لیگ بیست و دوم فوتبال کشور از ساعت 15 روز پنجشنبه 3 آذرماه برگزار می شود تا دربی یکصد و دومین پایتخت در چند روز پایانی پاییز 1402 برگزار شود.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که بار دیگر اختلاف امتیاز به حداقل رسیده است. استقلال از 11 بازی قبلی خود 24 امتیاز دارد تا فعلا در صدر جدول قرار بگیرد. پرسپولیس با توجه به اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این باشگاه را به دلیل رعایت نکردن قوانین نقل و انتقالات جریمه کرد، در یک مسابقه 20 امتیاز کمتر دارد، بنابراین یک امتیاز از پالش پوشان کسر می شود.

امتیازی که بابت عدم پرداخت مالیات توسط گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی کسر شد. طبق قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران، هیچ باشگاهی حق پرداخت مالیات بازیکن را ندارد، اما پرسپولیس برای کسر یک امتیاز آن را پذیرفت.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تعدیل قرارداد تلاش زیادی کرد تا از این موضوع جلوگیری کند اما کمیته انضباطی اصلاح قرارداد را نپذیرفت تا قرمزها چاره ای جز پذیرش این تصمیم نداشتند.

در پی اجرای این تصمیم چند باشگاه با ارسال درخواستی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به تخلفات احتمالی استقلال در همان زمین شدند. جلسه ای که علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال برای ارائه مدارک خود حضور داشت تا از کسر امتیاز آبی پوشان جلوگیری شود.

خبرنگار مهر کسب گزارش داد که پس از برگزاری این جلسه و جمع بندی اعضای کمیته انضباطی تصمیم به کسر امتیاز از استقلال گرفته شد اما اینکه دیدار حساس آبی پوشان مقابل پرسپولیس در پیش است باعث شده تا فدراسیون فوتبال رای مثبت بدهد. از کسر امتیاز از استقلال برای اعلام بعد از دربی.

اتفاقاتی که بعد از دربی رخ می دهد مربوط به کسر امتیاز استقلال نخواهد بود و احتمالا تغییر جهت در پرسپولیس رخ خواهد داد تا این باشگاه تهرانی روزهای متفاوتی را در پیش داشته باشد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در ماه‌های اخیر به دلایل مختلف از جمله عدم امکان تامین منابع مالی مورد نیاز باشگاه و همچنین درگیری با مربی شاهد تکان خوردن هیئت مدیره خود بوده است، به این موضوع مراجعه کرده است. خروج از این باشگاه و با تصمیم وزارت ورزش به فرد دیگری واگذار می شود.

البته وزارت ورزش در حال حاضر در حال بررسی شرایط باشگاه پرسپولیس و تغییرات مدیریتی آن است که احتمال زمان بر بودن تغییرات را افزایش می دهد. این وزارتخانه در حال بررسی چند گزینه برای جایگزینی درویش است و ممکن است انتخاب نهایی تا دی ماه سال جاری ادامه داشته باشد.

رضا درویش که تنها مدیرعامل باشگاه است و عضوی از هیات مدیره نیست، احتمالا در نیم فصل دوم مدیرعاملی پرسپولیس نخواهد بود. اما از آنجایی که بازی با استقلال برای پالیشنی ها اهمیت بالایی دارد، وزارت ورزش هنوز تصمیمی برای پیشنهاد این انتقال نگرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.