افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » دوئل جذاب استقلال و ملوان در «سن سیروس»

  • کد خبر : 210638
اسمارتک نیوز » دوئل جذاب استقلال و ملوان در «سن سیروس»

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، کسانی که به دنبال فوتبال جذاب و تماشاگر پسند هستند به خوبی می دانند که در دیدار ملوان و استقلال می توانند فوتبال مورد نظر خود را تماشا کنند. ادامه دیدار هفدهم لیگ برتر که امروز از ساعت 17:15 در ورزشگاه سیروس قایقرانی انزلی آغاز می شود و علی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، کسانی که به دنبال فوتبال جذاب و تماشاگر پسند هستند به خوبی می دانند که در دیدار ملوان و استقلال می توانند فوتبال مورد نظر خود را تماشا کنند. ادامه دیدار هفدهم لیگ برتر که امروز از ساعت 17:15 در ورزشگاه سیروس قایقرانی انزلی آغاز می شود و علی اصغر مومنی به همراه فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده دستیارانش قضاوت آن را بر عهده دارند.

قوهای سفید با داشتن یکی از بهترین عملکردهای خود در تاریخ لیگ برتر تا کنون به ورزشگاه خانگی خود که آن را سن سیروس می نامند، می رسند. شاگردان مهدی تارتار که در نیم فصل اول موفق شدند ملوان را به عنوان تیمی موفق معرفی کنند، تنها در دیدار مقابل چهار تیم رقیب مغلوب استقلال شدند و نمی خواهند این شکست را در نیم فصل دوم تکرار کنند. . ملوان در اولین بازی خود پس از تعطیلات لیگ برتر در اصفهان با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد و 27 امتیاز جدول را اضافه کرد و نشان داد که با تغییراتی که انجام داده چهره خطرناک تری در ادامه لیگ است. و می خواهد روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
از سوی دیگر اگرچه استقلالی ها هنوز چالش های خارج از زمین خود را حل نکرده اند، اما در مستطیل سبز عملکرد خوبی داشته و توانسته در بازی ها پیشتاز باشد. شاگردان جواد نکونام در دیدار قبلی خود مقابل صنعت نفت به برتری یک بر صفر دست یافتند تا با 35 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند. استقلال در این دیدار آرش رضاوند هافبک خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما مهدی مهدی پور که در دیدار قبل با ضربه زیبای خود تنها گل سه امتیازی استقلال را به ثمر رساند چهار اخطاره است و مشکلی برای حضور در دیدار با ملوان ندارد.

از سوی دیگر ملوان می تواند در این دیدار از میلاد سرلک و محمد عمری در ترکیب خود استفاده کند. دو بازیکن سابق پرسپولیس که برای انجام خدمت سربازی به انزلی رفته اند و باید دید تارتار بازیکنان پرسپولیس خود را مقابل استقلال لو می دهد یا خیر اما آنچه مشخص است ملوان امیدوار است بتواند با بازیکنان جدید پیشرفت کند. که به تیمش اضافه شده خوب است در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم و مقابل استقلال به موفقیت برسیم. البته تارتار در 21 بازی با استقلال تنها دو برد و 15 بار شکست خورد.

این مربی مقابل نکونام نیز ناکام ماند و در 9 دیداری که با تیم های تحت هدایت آبی پوشان داشته است، یک برد و سه شکست به دست آورد. ملوان و استقلال که اولین بار در 8 تیر 1352 به مصاف هم رفتند و بیش از 50 سال رقیب یکدیگر بودند، 62 بازی در لیگ های تخت جمشید، قدس، آزادگان و بطرت و همچنین جام خولا انجام دادند. و دوستانه جام شهدا) با 28 برد برای آبی ها، 10 برد برای قوهای سفید و 24 دیدار با تساوی به پایان رسیده است. در مجموع 142 گل در این دیدارها به ثمر رسید که 93 گل استقلال و 49 گل ملوان به ثمر رسید. آنها 31 بازی در لیگ برتر انجام داده اند که 16 برد برای استقلال و پنج برد برای ملوان و 10 تساوی حاصل شده است. آخرین دیدار دو تیم در این فصل خارج از خانه بود که با گل محمدحسین مرادمند در آزادی یک بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.
این در حالی است که حدود 10 سال از آخرین پیروزی ملوان مقابل استقلال و آخرین بار در لیگ سیزدهم می گذرد، باربران توانستند با هدایت امیر قالانی در انزلی با نتیجه 4 بر یک استقلال را شکست دهند. 2 تحت رهبری دراگان اسکوچیچ، و حالا باید دید که این طلسم دست نخورده باقی مانده است. و استقلال دست خالی به تهران برمی گردد یا ملوان ترمز این تیم را می کشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.