افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اسمارتک نیوز » دغدغه تیم ملی تاریخ ساز تنیس روی میز

  • کد خبر : 143803
اسمارتک نیوز » دغدغه تیم ملی تاریخ ساز تنیس روی میز

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امیرحسین هدایی درباره دغدغه های کاری خود گفت: در سه سال گذشته تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را بگیرم. نفر اول رده بندی امیدهای جهان شدم، در بازی های کشورهای اسلامی دو مدال طلا و در بازی های آسیایی هانگجو به همراه نیما و نوشاد عالمیان مدال […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امیرحسین هدایی درباره دغدغه های کاری خود گفت: در سه سال گذشته تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را بگیرم. نفر اول رده بندی امیدهای جهان شدم، در بازی های کشورهای اسلامی دو مدال طلا و در بازی های آسیایی هانگجو به همراه نیما و نوشاد عالمیان مدال برنز تاریخی این تیم را به دست آوردیم. تیم ژاپنی را شکست دادیم که بودجه چند میلیون یورویی دارد و اسپانسرهای زیادی هم در آن حضور دارند. درخواست من این است که با توجه به کارهایی که انجام شده حداقل مشکل کاری من حل شود.

قرارداد ما میلیاردی نیست تا مشکل مسکن نداشته باشیم.

وی ادامه داد: قراردادهای ما میلیاردی مانند قراردادهای فوتبالیست ها نیست و از طرفی نمی دانم برای حل مشکلات اشتغال و مسکن خود چه کار دیگری انجام دهیم. برای مدال تاریخی تنیس روی میز کمیته ملی المپیک 75 میلیون تومان و وزارت ورزش 125 میلیون تومان پرداخت کردند و با آن مبالغ چه می توان کرد؟ شما حتی نمی توانید یک ماشین معمولی بگیرید. تولد 24 سالگی من به پایان می رسد، اما من نگران مسکن و اشتغال هستم و نمی دانم در تنیس روی میز برای رفع دغدغه هایم چه کار دیگری باید انجام دهم. از وزیر ورزش تقاضا دارم به این موضوع ورود کند تا این دغدغه ورزشکاران برطرف شود.

من نگران مسکن و کار هستم.

هدایی با اشاره به اینکه توانایی حضور در سه دوره المپیک را دارد، تصریح کرد: خوشحالم که مشکل استخدام نوشاد و نیما عالمیان حل شده و به نوشاد اسکان داده شده است، اما همچنان این دغدغه ها را دارم. امیدوارم این به من کمک کند که با انگیزه بمانم زیرا با توجه به سنم می توانم به دو بازی المپیک دیگر به جز المپیک پاریس فکر کنم. رئیس جمهور همچنین دستور نظارت بر اشتغال و اسکان ورزشکاران را صادر کرده است. من روزی هشت ساعت دور از خانواده تمرین می کنم و در این شرایط کار دیگری نمی توانم انجام دهم که امیدوارم این مشکلات حل شود. تمام تمرکزم بر این است که ابتدا سهمیه المپیک تیمی را به دست بیاورم، هرچند سخت است و اگر موفق به کسب سهمیه المپیک تیمی نشدیم، برای حضور در المپیک پاریس به دنبال کسب سهمیه انفرادی المپیک هستم.

نوع انتخابی المپیک به ما آسیب می زند

ملی پوش تنیس روی میز ایران درباره شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس در رقابت های تیمی جهان گفت: کار سختی است اما تیم ما همانطور که همه کارشناسان گفته اند اگر شرایط خوب باشد و روز باشد. روز ما بخیر، ما می توانیم هر چیزی را انجام دهیم. مهم این است که مسابقات قهرمانی تیمی جهان هم مقدماتی المپیک است و تیم هایی مثل چین که سهمیه دارد یا فرانسه که سهمیه میزبانی دارد هم در این مسابقات حضور دارند و اگر مقابل این تیم ها شکست بخوریم. دور اول شانس خود را از دست می دهیم، آنها برای کسب جایگاه می سوزند زیرا حضور آنها در بین 8 تیم اول تاثیری در جایگاه آنها ندارد اما با حذف بقیه تیم ها می توانند شانس خود را برای کسب المپیک تحت تاثیر قرار دهند. امیدوارم بتوانیم در مسابقات حضور پیدا کنیم، هرچند سخت است و تصمیماتی که آنها گرفته اند علیه ماست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.