افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » دربی آخرین شانس پرسپولیس برای صعود به بالای جدول است

  • کد خبر : 226449
اسمارتک نیوز » دربی آخرین شانس پرسپولیس برای صعود به بالای جدول است

حمید درخشان، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی اسمارتک نیوز، با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل خوزستان گفت: پرسپولیس در این بازی توانست با عامل روانی وارد بازی شود و جایگزین شود. بازی باخت با برد.” وقتی به اشتباه گلی به ثمر می رسد و بازی در آن شرایط شروع می […]

حمید درخشان، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی اسمارتک نیوز، با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل خوزستان گفت: پرسپولیس در این بازی توانست با عامل روانی وارد بازی شود و جایگزین شود. بازی باخت با برد.” وقتی به اشتباه گلی به ثمر می رسد و بازی در آن شرایط شروع می شود، بازگشت به بازی بسیار سخت است و در آن لحظات شرایط روحی و روانی بسیار مهم و کمک کننده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس شرایط روحی خوبی دارد و این را می توان در عملکرد بازیکنان دید. هر دو خرید جدید توانستند به تیم خوب کمک کنند و کمک کنند و تاثیر مثبتی روی تیم بگذارند و بازیکنان قبلی به روزهای اوج خود بازگشتند. به خود مهدی ترابی نگاه کنید که مدتی از کار افتاده بود اما حالا عملکرد درخشانی دارد. ای اورونوف آنقدر درخشیده که سعید صادقی را نیمکت نشین کرده است. اینها همه نشان از پیشرفت پرسپولیس دارد.

درخشان افزود: زمانی که یحیی گل محمدی از پرسپولیس رفت همه می گفتند این تیم نابود می شود و در این فصل نمی تواند نتیجه بگیرد. این باشگاه چندین بار با نام های مختلف بازی کرد و سپس اسمار انتخاب شد و انتقادات زیادی به آن ها وارد شد. در عین حال گفتم باید به او فرصت داد و شانس موفقیت دارد و الان هم فکر می کنم پرسپولیس بازی به بازی پیشرفت می کند و در هر بازی شاهد عملکرد بهتر تیم نسبت به بازی قبلی هستیم. بازی ، و این پیشرفتی است که در عملکرد تیم محسوس است. من منتظر آینده این تیم هستم و با وجود اینکه اختلاف امتیازی قابل توجهی با استقلال در بالای جدول دارد، شانس قهرمانی را خواهد داشت و نتیجه دربی تعیین کننده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اشتباهات بیرانوند و خط دفاعی مقابل فولاد خوزستان توضیح داد: به هر حال مواقعی چنین اشتباهاتی رخ می دهد و بهترین بازیکنان و دروازه بان های دنیا هم چنین اشتباهات مرگباری انجام می دهند و نمی توان خیلی انتقاد کرد. . بیرانوند هنگام ارسال توپ در محاسبات خود اشتباه کرد و نتوانست توپ را جمع کند و عبدالکریم حسن سعی کرد توپی را که برگشته بود مهار کند و پس از ضربه وارد دروازه شد. من این را نتیجه بدشانسی می دانم. وگرنه هیچکس نمی تواند بگوید بیرانوند یا عبدالکریم حسن از نظر فنی بازیکنان ضعیفی هستند. بالاخره فوتبال همین است و اتفاقات غیرقابل پیش بینی در آن رخ می دهد و همین باعث جذابیت آن می شود. مهم این است که پرسپولیس شکست نخورد و توانست به بازی برگردد و برد خوبی کسب کند.

درخشان درباره محرومیت کنعانی زادگان نیز گفت: اتفاق بسیار بدی بود و در غیاب پورعلیگنجی حالا اگر کنعانی زادگان نباشد به ضرر پرسپولیس و تضعیف خط دفاعی این تیم است. امیدوارم گلسیانی به این بازی برسد، هرچند شنیدم مصدوم هم هست و اگر نه مشکل جدی است. به خصوص اینکه استقلال خط حمله قدرتمندی دارد و ایستادن مقابل آنها کار سختی است و اگر مدافعان باتجربه ای در اختیار نداشته باشیم کار سختی است. فکر می کنم در این شرایط علی نعمتی به دفاع وسط برود و به هر حال پرسپولیس در خط دفاع روزهای سختی را پیش رو داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد استقلال نیز توضیح داد: استقلال تیم خوب و منسجمی است که توانسته ترکیب اصلی خود را پیدا کند و هارمونی خوبی در ترکیب این تیم شکل گرفته و هماهنگی خوبی بین بازیکنان در خطوط مختلف شکل گرفته است. ویژگی استقلالی ها این است که با قدرت گل می خورند و در سازمان دفاعی هم توانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند و موقعیت های زیادی در اختیار تیم های حریف قرار ندهند. کار پرسپولیس در این بازی سخت است و باید از تمام توان هجومی خود استفاده کند و بازیکنان فرصت طلب باشند و در حداقل موقعیت ها گل بزنند و بعید است تیم در این دیدار شانس زیادی داشته باشد و لازمه پیروزی، برد از حداقل است. شانس رسیدن به هدف

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: کلید این دیدار مثلثی است که آل کثیر، ارونوف و ترابی تشکیل داده اند و با عملکرد خوب و نقص های اندک خود می توانند سد خط دفاعی استقلال را بشکنند و از آن عبور کنند. اگر این سه نفر خوب باشند، شانس قهرمانی پرسپولیس بسیار زیاد است. در غیر این صورت، کار بسیار دشوارتر خواهد بود. حدس من این است که با خروج سروش رفیعی از ترکیب و استفاده از خدابندلو و ریگی که ویژگی های دفاعی بیشتری دارند، عثمر به دنبال تقویت خط هافبک خواهد بود و شاید با 5 هافبک میانی و تنها یک هافبک وارد زمین شود. مهاجم در میانه میدان کنترل را به دست می گیرد. به نظر من کلید بازی کنترل خط هافبک است و برتری عددی در خط هافبک مهم خواهد بود.

درخشان درباره پیش بینی نتیجه دربی نیز توضیح داد: نتیجه یک بازی فوتبال قابل پیش بینی نیست به خصوص در دیداری به این حساسی که بر اساس مسائل فنی نیست و شرایط روحی و روانی نقش مهمی در آن دارد. خیلی وقت ها تیمی که روی کاغذ به نظر می رسد بدترین شرایط را دارد بازی را برده است. هر مربی که تیمش را از نظر روحی بهتر برای این مسابقه آماده کند، شانس بیشتری برای برد خواهد داشت. به نظر من پرسپولیس امکانات شکست استقلال را دارد و اگر روز خوبی باشد و خطاهای فردی را شاهد نباشیم می توانیم به پیروزی در این دیدار امیدوار باشیم. در ادامه با توجه به شرایط جدول، پرسپولیس در این بازی به بیش از سه امتیاز نیاز دارد و آخرین امید نزدیک شدن به بالای جدول و قهرمانی است، اما استقلال با توجه به اختلاف امتیاز، فکر نسبتاً آسانی دارد. این، و به همین دلیل، آسان تر است. بازی ادامه خواهد داشت.

وی در پایان توضیح داد: امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم و گروه های موسیقی آن را تحت الشعاع قرار ندهند و از نظر داوری کمتر شاهد فراز و نشیب باشیم. وجود VAR نیز نکته خوبی است و میزان خطاهای داوری را در این بازی کاهش می دهد، اگرچه VAR تنها در اتفاقات مهم بازی دخالت می کند و خطاهای رایج در میانه زمین را شامل نمی شود، اما اینها نیز می تواند موثر باشد. .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.