افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » خصوصی سازی روند واگذاری استقلال و پرسپولیس را دنبال می کند

  • کد خبر : 223079
اسمارتک نیوز » خصوصی سازی روند واگذاری استقلال و پرسپولیس را دنبال می کند

به گزارش گروه اقتصاد اسمارتک نیوز، سید محمد شروین اسبقیان پس از برگزاری نشست فدراسیون ایثارگران و توانبخشان گفت: خوشبختانه به فدراسیون ارزنده ایثارگران و توانبخشان تکلیف شده است. یکی از دستوراتی که وزیر به من داد این بود که به فدراسیون هایی که سرپرستی آنها را هدایت می کند، تعیین تکلیف شود. مجمع با […]

به گزارش گروه اقتصاد اسمارتک نیوز، سید محمد شروین اسبقیان پس از برگزاری نشست فدراسیون ایثارگران و توانبخشان گفت: خوشبختانه به فدراسیون ارزنده ایثارگران و توانبخشان تکلیف شده است. یکی از دستوراتی که وزیر به من داد این بود که به فدراسیون هایی که سرپرستی آنها را هدایت می کند، تعیین تکلیف شود. مجمع با اکثریت اعضای مجمع برگزار شد و رئیس آن مشخص شد.

وی افزود: این جلسه قرار بود ساعت 10 صبح برگزار شود و برای اینکه حقوق کسی اجحاف نشود، مقام ارشد وزارتخانه دستور بررسی دقیق‌تر شرایط را داد و دستگاه‌های کنترلی نیز به ما کمک کردند.

اصبغیان گفت: از روسای هیئت ها و اعضای محترم مجمع عذرخواهی می کنم و به خاطر احترام به نظر وزیر و مسئولان دستگاه های نظارتی و حضور در عصر در مجمع تشکر می کنم. این فدراسیون افتخارآفرین و تاریخ ساز است و همواره از رهبر معظم انقلاب تجلیل کرده است. وزارت ورزش با همه فدراسیون ها است اما فدراسیون معنوی کشور است. امیدوارم با تلاش رئیس جمهور منتخب و اعضای هیئت مدیره شاهد روزهای درخشانی برای این مجموعه باشیم.

معاون وزارت ورزش درباره شرایط سایر فدراسیون هایی که سرپرستی آنها را بر عهده دارد، توضیح داد: به صورت دوره ای جلساتی را برگزار خواهیم کرد. شنبه مجلس چوگان داریم و سپس انتخابات اسب سواری و والیبال برگزار می شود. در نظر داشتیم تا پایان امسال 9 مجمع برگزار کنیم و تا خرداد سال آینده تکلیف فدراسیون های باقی مانده را مشخص کنیم.

وی با توجه به اینکه صبح محمود خسرویفه رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه حضور داشت و عصر غایب بود و این موضوع باعث بروز اختلاف بین این وزارتخانه و کمیته شد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ اختلاف نظری بین وزارتخانه و کمیته وجود ندارد.» محمود خسرویفه یکی از اسطوره های مدیریت ورزش کشور است به خصوص اینکه هدایت این فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک را بر عهده داشته است. ایشان صبح برای برگزاری مجلس آمدند و نیازی به حضور من نبود، اما وقتی مجلس به تاخیر افتاد آمدم و احتمالاً برای ایشان که عصر نبود اتفاقی افتاده بود.

اسبقیان در خصوص بالا بودن آرای سفید در این مجمع و تبعات آن برای فدراسیون نیز گفت: این موضوع طبیعی است چرا که اعضای مجمع هر طور که می خواهند حق رای دارند. ما باید به قانون و نظر مجمع احترام بگذاریم.

وی در خصوص شرایط مجمع ژیمناستیک و تعداد زیادی از سرپرستان تیم که در دوره ریاست عابد حقدادی تغییر کرده است، گفت: مجامع استانی در جایی برگزار می شود که قوانین اجازه دهد. گزارش های متعددی داریم و برخی از مجامع استانی این فدراسیون با نظر دستگاه های کنترلی باطل شد اما برخی از آنها مشکلی نداشتند و حفظ می شوند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به سوالی مبنی بر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: نظر سازمان خصوصی سازی را در این خصوص جویا شویم چرا که آنها شرایط را دارند و به امید خدا کار انجام می شود. تمام شود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.