افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » خرید جدید استقلال هم پرید!

  • کد خبر : 178787
اسمارتک نیوز » خرید جدید استقلال هم پرید!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پس از اعلام مذاکرات اولیه با رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال، هواداران امیدوار بودند که استقلال اولین بازیکن خود را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته است. مدیر حقوقی باشگاه استقلال پس از انتشار خبر تعطیلی بازار نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: با سیلوا… […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پس از اعلام مذاکرات اولیه با رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال، هواداران امیدوار بودند که استقلال اولین بازیکن خود را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته است.

مدیر حقوقی باشگاه استقلال پس از انتشار خبر تعطیلی بازار نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: با سیلوا… توافق شده است و هرگز اعلام نکرد که قرارداد این بازیکن ثبت می شود یا خیر.

با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال، این باشگاه نمی تواند با هیچ بازیکن و مربی ای قرارداد رسمی ببندد و ITC دریافت کند یا این بازیکن را در لیست بازیکنان جدید خود ثبت کند. بنابراین تا زمانی که بدهی استقلال به شاکیان پرونده بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرداخت نشود، این بازیکن برزیلی نمی تواند برای تیم استقلال قرارداد ببندد و کارت بازی دریافت کند.

با احتساب شروع مسابقات فوتبال و شروع رقابت های حذفی جام حذفی از 30 بهمن، اگر استقلال بخواهد از بازیکنان جدید خود استفاده کند، باید تا 25 روز آینده موضوع بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود را حل کند و تا آن زمان تاریخ، در غیر این صورت نمی توانید از بازیکنان جدید خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است؛ بازگشت لیگ بلافاصله پس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در هفته آخر فوریه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام من

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.