افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » خریدهای عجیب سپاهان ادامه دارد; سالمندان در ترافیک اصفهان

  • کد خبر : 25366
اسمارتک نیوز » خریدهای عجیب سپاهان ادامه دارد;  سالمندان در ترافیک اصفهان

به گزارش اسمارتک نیوز، تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته تا هفته گذشته با پرسپولیس در کورس قهرمانی بود اما در نهایت نتوانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند و با 65 امتیاز در رده پایین دوم به کار خود پایان داد. کارگردانی خوزه مورایس مورائیس قبل از ترک ایران جلساتی را با مسئولان باشگاه […]

به گزارش اسمارتک نیوز، تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته تا هفته گذشته با پرسپولیس در کورس قهرمانی بود اما در نهایت نتوانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند و با 65 امتیاز در رده پایین دوم به کار خود پایان داد. کارگردانی خوزه مورایس

مورائیس قبل از ترک ایران جلساتی را با مسئولان باشگاه برگزار کرد و لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مدیران تیم ارائه کرد و امیدوار بود پس از بازگشت تمرینات و تمرکز خود را با تمام بازیکنان مورد نظر خود آغاز کند.

طلایی پوشان اصفهان تا به اینجای فصل نقل و انتقالات عملکرد عجیبی داشته است و این را می توان با نگاهی گذرا به بازیکنان ورودی این باشگاه متوجه شد.

سپاهان خریدهای جدید خود را برای تقویت خط حمله خود آغاز کرد و کاوه رضایی را در یک روز و رضا شکاری را در عرض یک روز رونمایی کرد. طلای پوشان در 2 روز گذشته ابتدا احسان پهلوان را از فولاد خوزستان به خدمت گرفت و سپس عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس و هادی محمدی مدافع تراکتورسازی را به اصفهان آورد.

گفتنی است سپاهان ابتدا موفق شد قرارداد قرضی پیام نظام را دائمی کند و محمدرضا حسینی را نیز پس از قرضی نیم فصل در گل گهر به اصفهان بازگرداند.

نکته عجیب در خریدهای تیم فوتبال سپاهان سن بالای این بازیکنان و ترانزیت در خط حمله آنهاست.

شرایط سنی بازیکنان سپاهان به شرح زیر است:

عیسی آل کثیر، 33 ساله

هادی محمدی 32 ساله

کاوه رضایی 31 ساله

احسان پهلوان 29 ساله

رضا اسدی 27 ساله

رضا شخاری 25 ساله

حال این سوال پیش می آید که آیا این بازیکنان مورد توجه خوزه مورایس بوده اند؟ چند درصد از لیست بازیکنان مد نظر مورایس موفق به جذب مدیران باشگاه سپاهان شده اند؟ تیمی که قرار است در 3 لیگ پرفشار با خرید بازیکنان با شرایط بسیار قدیمی برای قهرمانی بجنگد، با توجه به احتمال مصدومیت بیشتر و همچنین دور بودن از طراوت و قدرت جوانی، آیا می تواند به آن دست یابد یا خیر؟

این موضوع در روزهای اخیر با ناامیدی هواداران این تیم همراه بوده است و حالا وقت آن است که ببینیم مدیران این تیم در آینده چه دارند تا دل هواداران خود را به دست آورند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.