افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » خدابندلو به پرسپولیس پیوست؟

  • کد خبر : 209235
اسمارتک نیوز » خدابندلو به پرسپولیس پیوست؟

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، توافقی بین مس رفسنجان، پرسپولیس و تیم فوتبال محمد خدابندلو صورت گرفته تا زمینه این انتقال فراهم شود و این بازیکن بیش از همیشه به اسمار نزدیک شود. شاگردان ویرا با توجه به اینکه خدابندلو با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد، این باشگاه مبلغ رضایت نامه جدایی این بازیکن […]

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، توافقی بین مس رفسنجان، پرسپولیس و تیم فوتبال محمد خدابندلو صورت گرفته تا زمینه این انتقال فراهم شود و این بازیکن بیش از همیشه به اسمار نزدیک شود. شاگردان ویرا

با توجه به اینکه خدابندلو با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد، این باشگاه مبلغ رضایت نامه جدایی این بازیکن را 100 میلیارد ریال اعلام کرده است.

بر اساس اظهارات، بخشی از این طلب از مس رفسنجان با توجه به درخواست مدیر برنامه های این بازیکن، خدابنده لو نیز با واگذاری بخشی از مبلغ قرارداد خود با پرسپولیس موافقت کرده است تا با پرداخت این مبلغ. به مبلغ باشگاه مس، رضایتنامه بازیکن صادر خواهد شد.

در صورت قطعی شدن جدایی خدابنده لو، مابقی این مبلغ را باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن پرداخت خواهد کرد.

گفته می شود در مهلت مقرر تا ماه باشگاه رفسنجان، باشگاه پرسپولیس تا شنبه هفته آینده فرصت دارد تا این مبلغ را به حساب رفسنجانی واریز کند تا این انتقال نهایی شود.

با توجه به تمام مشکلات مالی و مشکلات باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه از همان روز اول حاضر شد بازیکن نارنجی تیم رضایت نامه خدابنده لو را پرداخت کند اما با روی کار آمدن محرم نویدکیا به عنوان سرپرست باشگاه. کادرفنی این تیم با رفتن این ستاره امید به حریف تبدیل شد.

باشگاه پرسپولیس گزینه هایی را برای تعویض خدابنده لو ارائه کرد که این گزینه ها مورد توجه کادرفنی مس رفسنجان قرار نگرفت و به همین دلیل انتقال خدابنده لو تا امروز به تعویق افتاد.

بر اساس شنیده ها، این بازیکن موفق شد رضایت نویدکیا را برای جدایی از این تیم بگیرد و به دلیل غیبت در تمرینات انگیزه کافی نداشت، با این حال اکنون باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه پرسپولیس همچنان علاقه مند به جذب خدابنده لو است یا خیر. . از مصر آیا این مبلغ را پرداخت می کنید یا خیر؟

البته تصاویری از پیام های خدابنده در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد این بازیکن اعتراف کرده احتمالا شنبه هفته آینده با باشگاه پرسپولیس قرارداد خواهد بست.

تیم فوتبال مس رفسنجان با 16 امتیاز از 16 بازی در رده دهم لیگ برتر قرار دارد.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت 16 و 30 دقیقه فردا (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ دسته اول کشور به مصاف نساجی مازندران می رود و این تیم نیز روز دوشنبه 23 اسفندماه در چارچوب مسابقات باید به مصاف استقلال تهران برود. جام مقدماتی ایران.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.