افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اسمارتک نیوز » حسین وفایی در رنکینگ جهانی بیلیارد یک پله صعود کرد

  • کد خبر : 147925
اسمارتک نیوز » حسین وفایی در رنکینگ جهانی بیلیارد یک پله صعود کرد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حسین وفایی ملی پوش بیلیارد ایران که در مسابقات قهرمانی انگلیس در سال 2023 خوش درخشید، توانست در رنکینگ جهانی یک پله صعود کند و در رده هفدهم جهان قرار گیرد. وفایی 29 ساله که از سال 1391 در بین حرفه ای ها حضور دارد، 10 فصل در بین […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حسین وفایی ملی پوش بیلیارد ایران که در مسابقات قهرمانی انگلیس در سال 2023 خوش درخشید، توانست در رنکینگ جهانی یک پله صعود کند و در رده هفدهم جهان قرار گیرد. وفایی 29 ساله که از سال 1391 در بین حرفه ای ها حضور دارد، 10 فصل در بین حرفه ای ها بازی کرده و اکنون به عنوان بهترین بازیکن بیلیارد ایران شناخته می شود.

حسین وفایی در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی انگلیس 2023 به مصاف رونی اوسالیوان مرد شماره یک جهان در اسنوکر رفت و شش بر دو مغلوب شد تا ملی پوش اسنوکر ایران از حضور در فینال این مسابقات بازماند. . وفایی در دور نخست این مسابقات توانست شان مورفی انگلیسی شماره هفت جهان را با نتیجه 6 بر 4 شکست دهد. در دور دوم به مصاف متئو سلت رفت و در یک بازی یک طرفه موفق شد با نتیجه 6-1 پیروز شود. بازیکن ایرانی در دور سوم مسابقات قهرمانی انگلیس با نتیجه ۶ بر ۴ حریف چینی ژانگ آندا را شکست داد و یکی از چهار بازیکن برتر این دوره از مسابقات شد. وفای با شکست مقابل اوسالیوان از رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی بریتانیا در سال 2023 بازماند.

وفایی با عملکرد خوب خود در بازی های گذشته توانست یک پله در رنکینگ جهانی صعود کند. رونی اوسالیوان، ستاره جهانی اسنوکر انگلیسی، در رتبه اول جهان قرار دارد. پس از آن جاد ترامپ از انگلیس و لوکا برسل از بلژیک در رتبه های دوم و سوم جهان قرار دارند. رده بندی اعلام شده توسط تور جهانی اسنوکر پس از به روز رسانی امتیازات بازیکنان بیلیارد در مسابقات قهرمانی بریتانیا است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.