افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » حاشیه سازی بیرانوند تمام نشده است

  • کد خبر : 207824
اسمارتک نیوز » حاشیه سازی بیرانوند تمام نشده است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا بیرانوند نام بزرگی در فوتبال ماست و رکوردهای زیادی دارد. حتی رکورد پرتاب دست او در کتاب گینس ثبت شده و همه اقدامات او چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی دلیلی برای حمایت و امید برای فوتبالدوستان، بازیکنان و مربیان است. او اکنون بازوبند کاپیتانی هر […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا بیرانوند نام بزرگی در فوتبال ماست و رکوردهای زیادی دارد. حتی رکورد پرتاب دست او در کتاب گینس ثبت شده و همه اقدامات او چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی دلیلی برای حمایت و امید برای فوتبالدوستان، بازیکنان و مربیان است. او اکنون بازوبند کاپیتانی هر دو تیم را تجربه کرده و از بزرگسالان محسوب می شود.

هیچکس انتظار ندارد علیرضا بیرانوند ضعیف بازی کند یا زمین بخورد یا روی نیمکت غرق شود. بیرانوند جایگاهی دارد که او را محکوم می کند همیشه در راس و همیشه در نقطه امید و اعتماد مردم باشد. خوشبختانه او هیچ نیاز مالی و معنوی ندارد و همه چیز را در بالاترین سطح دارد. اما خود علیرضا بیرانوند حالا در شرایطی قرار دارد که به ضبط آلبوم ادامه می دهد اما از جنبه منفی! اکنون سرعت ورود آن به مناطق مختلف به ساعت رسیده و روزی نیست که اتفاق جدیدی در اطراف آن رخ ندهد.

در بهار 1402 بیرانوند با آن آهنگ سوژه هواداران استقلالی شد. سپس ماجرای راهپیمایی او به استقلال لطمه زیادی به شهرت او وارد کرد. او در مسابقات کشوری مصدوم شد و جانشینانش فرصت هایی برای درخشش داشتند که هر کدام زنگ خطر بزرگی برای جایگاه آنها بود. اما متاسفانه این ریسک جدی گرفته نشد. او وارد بحث خرید دروازه بان تعویضی برای پرسپولیس شد که اصلا عاقلانه نبود. فصل شروع شد و بیرانوند با وجود مصدومیتی که تیم بزرگ پرسپولیس را نیز به خطر انداخته بود، بدون رقیب بازی کرد. حالا علیرضا بیرانوند سه اخطاره دارد و به دلیل سرماخوردگی در تمرین دیروز پرسپولیس حاضر نشد، یعنی هرکس در بازی قبلی مقابل آلومینیوم از فاصله 50 متری آن گل عجیب را به ثمر رساند، با 100 قدرت در این دیدار حاضر نمی شود. و کیفیت اگر بیرانوند حتی یک بازی را هم از دست بدهد، پرسپولیس باید به سراغ دروازه بان سوم برود. تیمی که مربی خود را از دست داده و در حال حاضر با 5 امتیاز از رقیب دیرینه خود در بالای جدول فاصله دارد و این یعنی به تمام امتیازات باقی مانده و البته بازیکن آماده نیاز دارد.

اما ببینید هر روز چقدر بر تعداد حاشیه ها افزوده می شود. دو ماه پیش در ماجرای حسین کنعانی زادگان و مصاحبه معروف او درباره پاداش های تیم ملی، رسانه ها از اختلاف بیرانوند با این مدافع ملی پوش خبر دادند. حتی گفته شد در تمرین پرسپولیس با هم دعوا کردند و کنعانی تمرین را ترک کرد.

سپس تیم ملی راهی جام ملت های آسیا شد و بیرانوند در 6 دیدار تنها یک کلین شیت داشت. سال ها بود که بیرانوند را در یک بازی سه گل زده بودیم اما قطر شکست خورد و ایران حذف شد. او وسط جام بیرانوند در یک برنامه تلویزیونی روی خط آمد و در برنامه دیگری به اظهارات جواد خبانی پاسخ داد!

در همان زمان خبر پیشنهاد تیم ترکیه ای به بیرانوند به رسانه ها رسید; پیشنهاد میلیونی که توجه تک تک بازیکنان را برهم زد و جالبتر اینکه در عین حال ماجرای جدایی یحیی گل محمدی و انتخاب مربی جانشین یک موضوع داخلی بود و شنیده ها حاکی از حمایت چند بازیکن تحت هدایت بیرانوند بود. تصمیم مدیرعامل برای انتخاب دستیار گل محمدی. بعد هم داستان بقیه پرسپولیسی ها این است که ما در انتخاب مربی دخالت نمی کنیم و دخالت نمی کنیم و این کار یک بازیکن حرفه ای نیست. پس از آن بود که بیرانوند در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و به عنوان جانشین یحیی به طور کامل از اسمر دفاع کرد.

و هر روز که از خواب بیدار می شویم، داستان جدیدی از بیرانوند در محافل و رسانه ها نقل می شود. دو روز پیش گزارش شد که او می خواهد تا پایان فصل از مصاحبه خودداری کند.

دیروز ساعتی که بیرانوند در یک برنامه تلویزیونی درباره قمار مافیایی به سر داشت سوژه فضای مجازی شد و رسانه ها به قیمت 17 هزار دلاری آن ساعت پرداختند. النصر عربستان پرواز می کرد، رفته بود محل برنامه!

چگونه یک بازیکن حرفه ای در آستانه چنین دیدار مهمی می تواند مقابل هم تیمی های کریستیانو رونالدو در آسیا برای دفاع از نام قهرمان ایران به میدان برود؟ یک برنامه تلویزیونی ساعت 6 صبح پخش می شود و مهمتر از آن، چطور ممکن است کسی برای تماشا نباشد؟ برای هشدار، آیا این رفتارها به نفع شما یا فوتبال شما نیست؟

و در نهایت علیرضا بیرانوند این روزها در بحرانی ترین شرایط زندگی ورزشی اش قرار گرفته و ای کاش یکی به او کمک می کرد تا دوباره روی فوتبالش تمرکز کند. خیلی دیر نشده…

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.