افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » جنگ دستیارانی که سرمربی شده اند!

  • کد خبر : 224493
اسمارتک نیوز » جنگ دستیارانی که سرمربی شده اند!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در یکی از دیدارهای مهم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت 17:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فولاد است. قرمزهای پایتخت در حالی به میدان می روند که با هدایت اسمار ویرا به شرایط خوبی رسیده اند. قرمزها اگرچه در اولین بازی خود با هدایت این مربی برزیلی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در یکی از دیدارهای مهم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت 17:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فولاد است. قرمزهای پایتخت در حالی به میدان می روند که با هدایت اسمار ویرا به شرایط خوبی رسیده اند. قرمزها اگرچه در اولین بازی خود با هدایت این مربی برزیلی مقابل آلومینیوم شکست خوردند، اما در دو دیدار بعدی خود مقابل تراکتورسازی و ذوب آهن پیروز شدند تا با 36 امتیاز جایگاه خود را در بین مدعیان حفظ کنند و در رده دوم جدول قرار بگیرند.

پرسپولیس در بازی قبلی خود با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم لیگ یک نفت و گاز پیروز شد تا جام حذفی را با موفقیت آغاز کند. اما این تیم تحت هدایت اسمار علاوه بر نتایج خوبی که پرسپولیس کسب کرده، فوتبال زیبا و جذابی نیز ارائه می دهد که مورد توجه بسیاری از کارشناسان و فوتبالدوستان قرار گرفته و ویرا توانسته خود را به عنوان بازیکن تعویضی مطرح کند. تا به حال. بد نیست شما را با یحیی گل محمدی آشنا کنیم. اما از طرفی فولادی ها در این فصل بالا و پایین بوده اند. این باشگاه که کار خود را در لیگ 23 با علیرضا منصوریان آغاز کرد، نتوانست با خوان ایگناسیو مارتینز به شرایط خوبی دست پیدا کند. فولاد در ادامه مربیانی چون گل محمدی، محمد ربیعی و سیدمهدی رحمتی را به خدمت گرفت اما در نهایت نیمکت خود را تا پایان فصل به احمد النامه که در کادرفنی این تیم حضور داشت سپرد. فولاد یک باخت، یک برد و یک تساوی با النامه داشته که در آخرین بازی مقابل ملوان به تساوی یک بر یک دست یافت و اکنون با 19 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

الان هم به نظر می رسد اهوازی ها در تهران کار سختی در پیش دارند. به خصوص اینکه پرسپولیس در سه بازی اخیر خود توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد. اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب قرمزها مانند عبدالکریم حسن، اوستون رستم آرونوف، محمد خدابندلو و عیسی آل کثیر دست عثمار را برای بازیکنان منتخب بازتر کرده است. مخصوصا آرونوف که بلد بود پرسپولیس را در بخش هجومی خطرناکتر کند. فولاد البته با نقل و انتقالات زمستانی تقویت شده و چند بازیکن سابق خود مانند احسان پهلوان، لوسیانو پریرا و حمید بوحمدان را به خدمت گرفته است. همچنین حسین کعبی نیز به کادر فنی این تیم پیوسته است. پرسپولیس و فولاد 51 بار در لیگ های آزادگان و برتر، جام حذفی و سوپرجام با هم بازی کرده اند که حاصل آن 26 برد برای پرسپولیس، 12 برد برای فولاد و 13 تساوی بوده است. این دو تیم تاکنون 43 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که 20 برد برای پرسپولیس و 11 پیروزی برای فولاد و 12 بار نیز دو تیم به تساوی رسیده اند. در آخرین دیدار دو تیم که در دور رفت برگزار شد، پرسپولیس با گل های مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی دو بر صفر به برتری رسید که هر دو بازیکن در ادامه فصل دچار مصدومیت شدید شدند. جالب اینجاست که در بازی خارج از خانه که در هفته چهارم برگزار شد،

النامه به عنوان سرمربی موقت فولاد دستیار منصوریان بود و حالا باید دید نتیجه تقابل او با عثمر که دستیار یحیی هم بود و حالا هر دو سرمربی شده اند، چه می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.