افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » جنگ اهواز این‌بار به آزادی کشیده شد

  • کد خبر : 63504
اسمارتک نیوز » جنگ اهواز این‌بار به آزادی کشیده شد

به گزارش اسمارتک نیوز، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز دوشنبه، تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند. شاگردان جواد نکونام درحالی به مصاف هم‌نام خوزستانی خود می‌روند که هدایت این تیم برعهده سیروس پورموسوی است. پورموسوی تا پیش از این در […]

به گزارش اسمارتک نیوز، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز دوشنبه، تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند. شاگردان جواد نکونام درحالی به مصاف هم‌نام خوزستانی خود می‌روند که هدایت این تیم برعهده سیروس پورموسوی است.

پورموسوی تا پیش از این در ۶ بازی به مصاف استقلال رفته که حاصل آن ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست بوده است. اما موضوع مورد توجه در خصوص جدال این دو تیم، تقابل پورموسوی برابر نکونام است. دو مربی که آخرین تقابل آنها آبستن حواشی و جنجال‌های فراوان بود.

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ بیستم در سوم مرداد ماه سال ۱۴۰۰ فولاد خوزستان در حالی در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف صنعت نفت رفت که هدایت این تیم بر عهده جواد نکونام بود و در مقابل پورموسوی هدایت نفتی‌ها را برعهده داشت. این بازی در پایان با گل‌های موسی کولی‌بالی و زیبر نیک‌نفس با نتیجه ۲ بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

نیک نفس در دقیقه ۹۲ درحالی از روی نقطه پنالتی آب سردی را بر پیکره صنعت نفت و شاگردان پورموسوی ریخت که با اعلام پنالتی به سود فولاد توسط داور بازی این موضوع با جنجال و اعتراض کادرفنی دو تیم همراه شد که داور بازی مجبور چند نیمکت نشین از جمله حکیم نصاری را اخراج کند که همین موضوع باعث شد تا فوتبال ایران شاهد یکی از غیر منتظره‌ترین نشست‌های خبری در تاریخ خود باشد.

پورموسوی که در دربی خوزستان برابر تیم سابق خود شکست خورده بود صحبت‌های تندی را علیه جواد نکونام سرمربی وقت فولاد مطرح کرد. سرمربی نفتی‌ها در ابتدای سخنان خود گفت : جواد نکونام به من گفت جادوگر، او به من توهین کرد و تهمت زد و باید در کمیته اخلاق ثابت کند چون حتما از او شکایت می کنم. او باید ادعایش را ثابت کند اما من همین الان به شما ثابت می کنم نکونام جادوگر است. بازی فولاد و استقلال چه کسی بود که با صدای بلند می گفت اجی مجی لاترجی؟روباه در بازی کدام تیم در ورزشگاه بود؟ آقای “ع” چه کاره است که هر بازی فولاد از مسیر بندرعباس به اهواز می آید؟ نامه متوب داریم که در بازی با نفت آبادان باشگاه فولاد درخواست کرد این آقا مهمان ماست و بیاید داخل زمین ورزشگاه آبادان، در حالی که نه فوتبالی است و نه عضو کادر… داور چهارم بزدل بود که شنید نکونام به من گفته جادوگر و به داور نگفت.

صحبت های پورموسوی به همین جا ختم نشد او در ادامه گفت : من با تمام وجود مقابل نکونام می‌ایستم و نمی‌گذارم در خوزستان کار کند، چون به من که فرزند این استان هستم، تهمت زد.

ادعاهای مطرح شده توسط پورموسوی که اهالی فوتبال وی را فردی آرام و محجوب می‌دانند کاملا بی سابقه بود و علامت سوال زیادی را در این خصوص به وجود آورد. اما بعد از صحبت‌های جنجالی پورموسوی نکونام در واکنش به ادعاهای این مربی گفت: من؟ هرگز، تا به حال چنین کاری نکردم.

حالا بعد از گذشت دوسال و یک ماه از آخرین تقابل نکونام و پورموسوی و آن نشست جنجالی این دو سرمربی بار دیگر به یکدیگر رسیده‌اند و باید دید چه سرنوشت و اتفاقی بار دیگر برای این دو مربی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=63504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.