افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » جام جهانی فوتبال ساحلی / میزبان، قربانی بعدی ساحل نشینان ایران

  • کد خبر : 211245
اسمارتک نیوز » جام جهانی فوتبال ساحلی / میزبان، قربانی بعدی ساحل نشینان ایران

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 19 در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی امارات رفت و این دیدار با برتری 2 بر یک ایران به پایان رسید. تیم کشورمان در گروه دوم این رقابت ها با تیم های اسپانیا، […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 19 در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی امارات رفت و این دیدار با برتری 2 بر یک ایران به پایان رسید.

تیم کشورمان در گروه دوم این رقابت ها با تیم های اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین همگروه است. ماسه‌بازان ایران هفت بار در این مسابقات شرکت کرده‌اند و مدال برنز سال 2017 را به دست آورده‌اند و پس از 2 دوره غیبت، پس از هفت سال، ایران دوباره در این مسابقات شرکت کرد. تیم اسپانیا پس از قهرمانی در جام ملت های اروپا وارد این رقابت ها شد.

ساحلی پوشان ایران با کسب 3 پیروزی در مرحله گروهی موفق شدند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند. در گروه A این رقابت ها در مقابل امارات متحده عربی میزبان تیم های ایتالیا، آمریکا و مصر به مصاف یکدیگر رفتند که توانستند به عنوان تیم دوم پس از ایتالیا به این مرحله راه پیدا کنند.

میشل سالگادو و آنتونیو کونته نیز در ورزشگاه حضور داشتند و این دیدار را از نزدیک دنبال کردند.

نیمه اول این دیدار با برتری بازیکنان ایران همراه بود اما ایرانی ها نتوانستند از فرصت ها استفاده کنند و 12 دقیقه ابتدایی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

تیم امارات متحده عربی در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل رسید. عبدالله عباسی موفق شد اولین گل این دیدار را با ضربه سر به ثمر برساند. در ادامه محمد معصومی زاده با ضربه سر اولین گل ایران را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

سید مهدی میرجلیلی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با یک سوپرگل دیدنی گل دوم ایران را به ثمر رساند تا نیمه دوم با برتری 2-1 ایران به پایان برسد.

پیش از این دیدار تیم فوتبال ساحلی برزیل با نتیجه هشت بر چهار ژاپن را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. تیم ایران در مرحله بعد باید به مصاف تیم قدرتمند برزیل برود.

ترکیب اصلی تیم ایران:

حمید بهزادپور، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری، محمد مرادی و محمد معصومی زاده.

نیمکت نشینان: مسلم مسیغر (کاپیتان)، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، سعید پارامون، مهدی شیرمحمدی، محد محمدپور و محمدعلی مختاری.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.