افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » توکلی: انگار خودم قهرمان شده ام

  • کد خبر : 207504
اسمارتک نیوز » توکلی: انگار خودم قهرمان شده ام

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، فرزانه با اطمینان خاطر قهرمانی به پشت تابلوهای کنار پیست نزدیک شد و در حالی که اشک می ریخت با همه دست داد. اشک تنها مهمان در چشم ها نبود. قهرمان دوی 60 متر آسیا و همه دوستانش هم ایستاده بودند و زیر پایش گریه می کردند. همزمان سپیده […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، فرزانه با اطمینان خاطر قهرمانی به پشت تابلوهای کنار پیست نزدیک شد و در حالی که اشک می ریخت با همه دست داد. اشک تنها مهمان در چشم ها نبود. قهرمان دوی 60 متر آسیا و همه دوستانش هم ایستاده بودند و زیر پایش گریه می کردند. همزمان سپیده توکلی سرمربی تیم ملی تاج طلایی را که در دست داشت بر سر فرزانه گذاشت.

قهرمانی فرزانه چه شد؟ اشک ریختی؟
من و فرزانه دوست صمیمی هستیم و زمانی که او قهرمان شد، همان حسی را که دفعه قبل که قهرمان شده بودم، داشتم. انگار خودم قهرمان شده ام. برای فرزانه خیلی خیلی خوشحال شدم با اینکه هر بار که در خط شروع بود گریه می کردم.
ماجرای تاجی که بر فرزانه گذاشتی چه بود؟
قرار بود تاج را روی سر مادر فرزانه بگذاریم اما آنقدر سردرگمی بود که نتوانستیم این کار را انجام دهیم و پس از قهرمانی تاج را روی سر فرزانه گذاشتیم.
4 مدال در دو روز برای دختران ورزشکار خوب بود؟
سطح مسابقات بسیار بالاست اما ورزشکاران ما با آمادگی به مسابقات آمدند. البته 70 درصد ترکیب تیم ما را جوانان تشکیل می دهند. روز گذشته نازنین فاطمه عیدیان با زمان 55 ثانیه و 33 صدم و کیجان رستمی با زمان 55 ثانیه و 35 صدم موفق به کسب دو مدال نقره و برنز آسیا شدند. فرزانه فصیحی نیز در ماده 60 متر با شکستن رکورد کشوری 60 متر با زمان 7 ثانیه و 20 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت.

بهو در آیا از قبل نتایج را پیش بینی کرده بودید؟
تا حدودی بله، روی مدال طلای فرزانه فشیحی حساب کرده بودیم اما با توجه به رقابت تنگاتنگ در ماده 400 متر، در خوشبینانه ترین شرایط مدال را پیش بینی کرده بودیم و پسران با هر دو مدال نقره و برنز را کسب کردند. نتایج خوبی به دست آمد. فرزانه فصیحی با قهرمانی خود در مسابقات داخل سالن اسکاتلند به مقام قهرمانی رسید و سهمیه المپیک خود را قطعی کرد.
حمیده اسماعیل نژاد چطور؟
حمیده در مرحله مقدماتی با مقام سوم فینالیست شد اما در فینال با رکورد ۷ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه پنجم شد.

چه نتیجه ای را برای روز آخر پیش بینی می کنید؟
امروز مسابقات پنج گانه برای ما آغاز می شود که در آن سه ورزشکار قوی داریم، سپس دوی 800 متر و امدادی 4×400 متر که امکان کسب سه مدال را داریم. اثبات آن در مسابقه و پیش بینی مدال کار آسانی نیست.

اگر امروز تیم 3 مدال بگیرد آیا 7 مدال با چهار مدال قبلی نتیجه قابل قبولی برای بانوان خواهد بود؟
شک نکنید در رقابتی که نسبت به چهار دوره قبل با حضور قهرمانان آسیایی در ایران از سطح بسیار بالایی برخوردار است، حتی تعداد مدال ها هم بیشتر از حد انتظارمان بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.