افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » توسعه مسکن عمومی اولویت شهرداری است

  • کد خبر : 222475
اسمارتک نیوز » توسعه مسکن عمومی اولویت شهرداری است

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، بهمن خانی شهردار شهیدشهر با اعلام این خبر گفت: ارتقای سرانه های عمومی و توسعه پروژه های سلامت محور به ویژه فضاهای ورزشی در اولویت مدیریت شهری قرار دارد و ساخت و ساز در این راستا ، نظارت و اجرای استادیوم ورزشی انجام می شود که در دهه […]

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، بهمن خانی شهردار شهیدشهر با اعلام این خبر گفت: ارتقای سرانه های عمومی و توسعه پروژه های سلامت محور به ویژه فضاهای ورزشی در اولویت مدیریت شهری قرار دارد و ساخت و ساز در این راستا ، نظارت و اجرای استادیوم ورزشی انجام می شود که در دهه فجر با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: شهیدشهر دارای نوجوانان و جوانان مستعد علاقمند به ورزش است و با تقویت فضاهای ورزشی علاوه بر تامین نشاط و سلامت شهروندان زمینه رشد و ترقی آنان در عرصه های مختلف فراهم می شود.

شهردار شهیدشهر با اشاره به اهمیت روان سازی ترافیک و بهسازی معابر شهری به مشکل ترافیکی جاده اصلی مجاور باطری سازی پرداخت و گفت: با اجرای دوربرگردان و تعریض و جدول گذاری در این محور جریان تردد خودروها روان بوده و ترافیک رفع شده است.

وی جدول گذاری و رنگرزی معابر شهری به مساحت 50 هزار متر مربع، برنامه ریزی معابر به طول 4 هزار متر و زیرسازی 6 هزار متر مربع را از دیگر اقدامات عمرانی دانست که در سال جاری با اجرای آن انجام شده است. هدف رفاه و آسایش شهروندان است.

وی سپس با اشاره به برنامه ها و برنامه های شهرداری برای سال آینده گفت: ساخت مقبره بهشت ​​فاطمه (س) به مساحت پنج هکتار در حاشیه شهر، ساخت فوتبال سرپوشیده چند منظوره. سالن ورزشی در راستای ارتقای سرانه ورزشی سنگفرش و سنگفرش معابر، ساخت و تجهیز پارک های محله ای و تامین سرانه های عمومی از اولویت های شهرداری است که بی شک با مشارکت و همکاری شهرداری شاهد توسعه و پیشرفت شهر خواهیم بود. شهروندان و همفکری و همدلی مجموعه مدیران شهری و شورای اسلامی شهر.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.