افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » تمامی مقاطع تحصیلی مدارس البرز چهارشنبه 8 آذر به صورت مجازی در آمد

  • کد خبر : 157371
اسمارتک نیوز » تمامی مقاطع تحصیلی مدارس البرز چهارشنبه 8 آذر به صورت مجازی در آمد

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، احمد افضلی در جلسه فوق العاده کمیته اضطرار آلودگی هوای استان با بیان این مطلب گفت: هوای البرز همچنان در وضعیت ناسالم و کیفیت هوا نامطلوب است. وی افزود: بر این اساس تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در البرز در این دو روز به جز شهرستان طالقان و […]

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، احمد افضلی در جلسه فوق العاده کمیته اضطرار آلودگی هوای استان با بیان این مطلب گفت: هوای البرز همچنان در وضعیت ناسالم و کیفیت هوا نامطلوب است.

وی افزود: بر این اساس تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در البرز در این دو روز به جز شهرستان طالقان و اداره آسارا غیرحضوری است. آموزش و پرورش در مدارس خصوصی این ولایت نیز کم خواهد بود.

لازم به ذکر است موافقت مدیران دستگاه های اجرایی استان با مرخصی کارکنان دارای اولویت شامل؛ افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی، زنان باردار و مادران دارای فرزند زیر 7 سال، جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری با پلاک شخصی، عمومی و دولتی که فاقد نشان معاینه فنی معتبر در سطح شهر هستند توسط عوامل امنیتی. ترافیک، جلوگیری از کلیه فعالیت های عمرانی که باعث افزایش آلودگی هوا می شود، ایجاد و آماده سازی ایستگاه های سیار اورژانس و هلال احمر با استقرار در نقاط آلوده و پرتردد برای کاهش زمان دسترسی به ایستگاه ها، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانجات. و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا، تطبیق برنامه کاری حمل و نقل عمومی با ساعات اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا و همچنین هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان جهت گزارش عدم انجام فعالیت های ورزشی در محیط های باز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.